Realizace sociální pedagogiky a multikulturní výchovy ve škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Realizace sociální pedagogiky a multikulturní výchovy ve škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Balvín, Jaroslav
dc.contributor.author Jurenová, Ludmila
dc.date.accessioned 2018-10-01T07:31:55Z
dc.date.available 2018-10-01T07:31:55Z
dc.date.issued 2018-01-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43735
dc.description.abstract Bakalářské práce se zabývá sociální pedagogikou a multikulturní výchovou. Teoretická část se věnuje jejich vztahu a společným zájmům, taktéž popisuje jejich praktické využití. Následně definuje multikulturní výchovu, její teoretická východiska a cíle. Poslední kapitola teoretické části řeší podobu multikulturní výchovy v kontextu českého základního vzdělávání, nejednotnost jejího vymezení, problémy při realizaci v praxi a metody využívané učiteli v její výuce. Cílem praktické části je zjistit, jak učitelé realizují multikulturní výchovu na druhém stupni základních škol ve městě Brně.
dc.format 48 s. (65 224)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject multikulturní výchova cs
dc.subject multikulturalismus cs
dc.subject sociální pedagogika cs
dc.subject výchova cs
dc.subject základní škola cs
dc.subject etnická skupina cs
dc.subject multicultural education en
dc.subject multiculturalism en
dc.subject social pedagogy en
dc.subject education en
dc.subject elementary school en
dc.subject ethnic group en
dc.title Realizace sociální pedagogiky a multikulturní výchovy ve škole
dc.title.alternative Realization of Social Pedagogy and Multicultural Education in Schools
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jůzl, Miloslav
dc.date.accepted 2018-09-12
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the social pedagogy and multicultural education. The theoretical part is devoted to their relationship and common interests, it also describes their practical use. Then it defines the multicultural education, its theoretical concepts and goals. The last chapter of theoretical part solves the form of multicultural education in the context of Czech education at elementary school, ambiguity of its definition, problems with realization in practical use and methods of teaching multicultural education. The goal of practical part is to find out how teachers realize the multicultural education in upper primary schools in Brno.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 50021
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2018-04-27


Files in this item

Files Size Format View Description
jurenová_2018_dp.pdf 1.413Mb PDF View/Open None
jurenová_2018_op.docx 16.11Kb Unknown View/Open None
jurenová_2018_vp.doc 55Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account