Realizace sociální pedagogiky a multikulturní výchovy ve škole
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Balvín, Jaroslav
|
|
dc.contributor.author |
Jurenová, Ludmila
|
|
dc.date.accessioned |
2018-10-01T07:31:55Z |
|
dc.date.available |
2018-10-01T07:31:55Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/43735
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářské práce se zabývá sociální pedagogikou a multikulturní výchovou. Teoretická část se věnuje jejich vztahu a společným zájmům, taktéž popisuje jejich praktické využití. Následně definuje multikulturní výchovu, její teoretická východiska a cíle. Poslední kapitola teoretické části řeší podobu multikulturní výchovy v kontextu českého základního vzdělávání, nejednotnost jejího vymezení, problémy při realizaci v praxi a metody využívané učiteli v její výuce. Cílem praktické části je zjistit, jak učitelé realizují multikulturní výchovu na druhém stupni základních škol ve městě Brně. |
|
dc.format |
48 s. (65 224) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
multikulturní výchova
|
cs |
dc.subject |
multikulturalismus
|
cs |
dc.subject |
sociální pedagogika
|
cs |
dc.subject |
výchova
|
cs |
dc.subject |
základní škola
|
cs |
dc.subject |
etnická skupina
|
cs |
dc.subject |
multicultural education
|
en |
dc.subject |
multiculturalism
|
en |
dc.subject |
social pedagogy
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
elementary school
|
en |
dc.subject |
ethnic group
|
en |
dc.title |
Realizace sociální pedagogiky a multikulturní výchovy ve škole |
|
dc.title.alternative |
Realization of Social Pedagogy and Multicultural Education in Schools |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jůzl, Miloslav |
|
dc.date.accepted |
2018-09-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the social pedagogy and multicultural education. The theoretical part is devoted to their relationship and common interests, it also describes their practical use. Then it defines the multicultural education, its theoretical concepts and goals. The last chapter of theoretical part solves the form of multicultural education in the context of Czech education at elementary school, ambiguity of its definition, problems with realization in practical use and methods of teaching multicultural education. The goal of practical part is to find out how teachers realize the multicultural education in upper primary schools in Brno. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
50021
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2018-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account