Volný čas a jeho náplň z pohledu mladých dospělých s tělesným postižením
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hanková, Magdalena
|
|
dc.contributor.author |
Santlerová, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2018-10-01T07:31:53Z |
|
dc.date.available |
2018-10-01T07:31:53Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/43700
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku trávení volného času mladých dospělých s vrozeným tělesným postižením. Teoretická část je věnována ukotvení tématu. Je představena kategorie tělesného postižení, dále jsou postihnuty sociálně-psychologické charakteristiky námi sledované skupiny osob a v poslední kapitole je věnována pozornost možnostem a determinantům trávení volného času u osob s vrozeným omezením hybnosti. Praktická část představuje vlastní kvalitativní šetření realizované za využití polostrukturovaného interview. Získaná data, skrze něž jsme chtěli zjistit, jak mladí dospělí s vrozeným tělesným postižením vnímají trávení svého volného času, byla analyzována za využití dílčích metod zakotvené teorie. |
|
dc.format |
88 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
tělesné postižení
|
cs |
dc.subject |
mladá dospělost
|
cs |
dc.subject |
volný čas
|
cs |
dc.subject |
kvalitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
physical disabilities
|
en |
dc.subject |
young adults
|
en |
dc.subject |
free time
|
en |
dc.subject |
qualitative research
|
en |
dc.title |
Volný čas a jeho náplň z pohledu mladých dospělých s tělesným postižením |
|
dc.title.alternative |
Young Adults with Physical Disabilities and Their Perspective on Spending Their Free Time |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Staňková, Iva |
|
dc.date.accepted |
2018-09-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis deals with the ways young adults with inborn physical disabilities spend their free time. The theoretical part outlines the given topic as far as the types of physical disabilities and social-psychological characteristics of the observed subjects are concerned. In the last chapter of the theoretical part, the possibilities and determinants people with limited movement disorder have to spend their free time are discussed. The practical part presents the results of an original qualitative research based on posttructural interview analysis. The data obtained from the research were analyzed using the partial methods of the applied theory and helped us identify how young adults with inborn physical disabilities understand the possibilities they have to spend their free time. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
50092
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2018-04-26 |
|
local.subject |
volnočasové aktivity
|
cs |
local.subject |
mládež zdravotně postižená
|
cs |
local.subject |
zdravotně postižení
|
cs |
local.subject |
leisure time activities
|
en |
local.subject |
youth with disabilities
|
en |
local.subject |
people with disabilities
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account