PR activities project within the international conference EuroXPro2006
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Geršl, Jakub
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T12:15:06Z |
|
dc.date.available |
2010-07-13T12:15:06Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-09 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/436
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá problematikou Public Relations (PR) s cílem naplánování PR aktivit pro mezinárodní konferenci EuroXPro2006, konající se v České republice. V teoretické části rozebírá PR jako propagační nástroj, popisuje jejich možnosti použití a poukazuje na jejich silné i slabé stránky. Analytická část se zaměřuje na selekci konkrétních PR aktivit vhodných pro pořádanou konferenci a dále pak popisuje její předpokládaný průběh. Závěrečná projektová část se pak těmto aktivitám věnuje podrobně - přes jejich přesné rozplánování až k realizaci, k níž došlo v březnu 2006. Poslední kapitola porovnává plán s realitou a podává kritická doporučení pro pořádání další podobné konference s důrazem na PR oblast. |
cs |
dc.format |
85 s., 10 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1671132 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
PR
|
cs |
dc.subject |
konference
|
cs |
dc.subject |
EuroXPro2006
|
cs |
dc.subject |
projekt
|
cs |
dc.subject |
média
|
cs |
dc.subject |
PR
|
en |
dc.subject |
conference
|
en |
dc.subject |
EuroXPro2006
|
en |
dc.subject |
project
|
en |
dc.subject |
media
|
en |
dc.title |
PR activities project within the international conference EuroXPro2006 |
cs |
dc.title.alternative |
PR activities project within the international conference EuroXPro2006 |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Chovancová, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2006-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Master Thesis deals with Public Relations issue with the aim of precise planning of PR activities within international conference EuroXPro2006 that is being held in the Czech Republic. It focuses on PR as a promotion tool in the theoretical part, where it explains possibilities of application and describes strengths and weaknesses. The analysis brings an overview on concrete PR activities selection suitable for mentioned conference, and also describes its supposed flow. Furthermore, final project part deals with these activities in further details - from their planning to realization that was executed during March 2006. Last chapter compares plan with reality and brings relevant recommendations for the next similar conference with the accent to PR area. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
3622
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-06 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account