dc.contributor.advisor |
Chovancová, Miloslava
|
|
dc.contributor.author |
Bartoňová, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:02:00Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:02:00Z |
|
dc.date.issued |
2017-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/43663
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá projektem zavedení nového výrobku na trh v České republice. Je rozdělena na část teoretickou, analytickou a projektovou. První, teoretická část, je zaměřena na teoretické poznatky o novému výrobku, marketingový mix a analýzy vhodné pro vstup produktu na trh. Druhá, praktická část, je rozdělena na analytickou a projektovou. Analytická zkoumá současný stav společnosti, produktové portfolio, konkurenci pomoci jednotlivých analýz, doplněna metodami sběru dat. Projektová se zabývá samotným projektem zavedením nového výrobku na trh. Součástí této části je podrobení projektu časové, nákladové a rizikové analýze. Cílem práce je navrhnout firmě projekt, který efektivně zavede nový výrobek na trh s ohledem na finanční možnosti společnosti. |
|
dc.format |
136 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
nový výrobek
|
cs |
dc.subject |
projekt
|
cs |
dc.subject |
Večerní chlebík
|
cs |
dc.subject |
marketingový průzkum
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
new product
|
en |
dc.subject |
project
|
en |
dc.subject |
Evening bread
|
en |
dc.subject |
marketing survey
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.title |
Projekt zavádění nového produktu FIT WELL na trh v České republice |
|
dc.title.alternative |
Project to Introduce a New Product of FIT WELL on the Market in the Czech Republic |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2018-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with a project of introducing a new product on the market in the Czech Republic. It is divided into a theoretical, analytical and project part. The first, theoretical part, is focused on the theoretical knowledge of the new product, the marketing mix and analyzes suitable for product entry into the market. The second, practical part, is divided into analytical and project part. The analytical part examines the current state of the company, the product portfolio, the competition with a help of the individual analyzes, supplemented by the methods of data collection. The project part deals with the project itself of introducing a new product to the market. Part of this section is the submission of a time, cost and risk analysis of the project. The aim of the thesis is to propose to the company a project that effectively introduces the new product to the market given financial possibilities of the company. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
49120
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2018-04-17 |
|