Výslovnostní styly v mluvených rozhlasových reklamních spotech

DSpace Repository

Language: English čeština 

Výslovnostní styly v mluvených rozhlasových reklamních spotech

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Macounová, Markéta
dc.date.accessioned 2010-07-15T17:54:29Z
dc.date.available 2014-04-20T23:00:29Z
dc.date.issued 2007-04-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4364
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je na základě odborné literatury z oblasti mluvené řeči popsat současný stav a stanovit úroveň kultivovanosti projevu vybraných rozhlasových reklamních spotů. Teoretická část práce uvádí stručný přehled poznatků z jednotlivých oblastí mluvené řeči, reklamy a rozhlasu. Těžiště práce spočívá v analýze vybraných rozhlasových reklamních spotů vysílaných v roce 2006 na celoplošných i regionálních rozhlasových stanicích. Závěrečná část přináší zhodnocení výrazových prostředků, kterých současná rozhlasová reklama využívá nejvíce, a současně hodnotí jejich možný vliv na cílovou skupinu. cs
dc.format 73 s. cs
dc.format.extent 625230 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2014
dc.subject Jazyk cs
dc.subject řeč cs
dc.subject výslovnostní styl cs
dc.subject rozhlas cs
dc.subject reklamní spot cs
dc.subject Language en
dc.subject speech en
dc.subject pronunciation locustion en
dc.subject radio en
dc.subject advertising en
dc.subject promotional part en
dc.title Výslovnostní styly v mluvených rozhlasových reklamních spotech cs
dc.title.alternative Pronunciation styles in spoken advertising radio spots en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bartošek, Jaroslav
dc.date.accepted 2007-05-29
dc.description.abstract-translated Describe present status of talking speech and specify the level of an accomplishments spe-ech from different broadcasted advertising parts is the aim of this diploma work. Theoretic part shows a short briefing, pieces of knowledge from each part of talking spe-ech, advertising and radio. The main part of this project is about analyses selected broadcasted promotional parts cho-sen during an year 2006 in full area and local area radio stations. Last part brings assessment of special phrases instruments which radio promotions use a lot these days. There is also classification of their possible effect on the aim group of people. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 4952
dc.date.assigned 2007-01-15
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
macounová_2007_dp.pdfBlocked 610.5Kb PDF View/Open
macounová_2007_vp.doc 60.5Kb Microsoft Word View/Open
macounová_2007_op.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account