Plán marketingové komunikace pro nové centrum jednodenní chirurgie CZ Clinic s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Němcová, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Polzerová, Nicola
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:59Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:59Z |
|
dc.date.issued |
2017-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/43639
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zaměřuje na zlepšení propagace nově otevřeného centra CZ Clinic. Cílem diplomové práce je navržení plánu marketingové komunikace pro nově otevřené centrum jednodenní chirurgie. Obsahem teoretické části práce je zpracování literární rešerše pojednávající o marketingu v oblasti zdravotnictví a o jednodenní chirurgii. Praktická část je zaměřena na analýzu marketingového prostředí CZ Clinic. Na základě marketingových analýz jsou definovány cílové skupiny a komunikační nástroje. V projektové části je navržena komunikační strategie pro cílovou skupinu pacientů prostřednictvím webových stránek, facebookového profilu, slavnostního otevření, reportáže, článku v tisku a vzdělávacích akcí. |
|
dc.format |
93 s. (165 531 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
pacient
|
cs |
dc.subject |
jednodenní chirurgie
|
cs |
dc.subject |
CZ Clinic
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
patient
|
en |
dc.subject |
outpatient surgery
|
en |
dc.subject |
CZ Clinic
|
en |
dc.title |
Plán marketingové komunikace pro nové centrum jednodenní chirurgie CZ Clinic s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
Plan of Marketing Communication for a New One Day Surgery Center CZ Clinic s.r.o. |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Balák, Martin |
|
dc.date.accepted |
2018-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work focuses on improving the promotion of the newly opened CZ Clinic Center. The objective of this diploma thesis is to propose a marketing communication plan for a newly opened outpatient surgery center. The theoretical part of the thesis consists of literary research dealing with marketing in the field of health care and outpatient surgery. The practical part deals with analysis of the CZ Clinic marketing environment. Based on marketing analysis, the target groups and the tools for communication are defined. In the project section, a communication strategy for the target patient group is proposed, utilizing web pages, Facebook profile, opening ceremony, press release, press articles and educational events. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management ve zdravotnictví |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Health Services Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
49086
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2018-04-17 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account