Plán marketingové komunikace pro nové centrum jednodenní chirurgie CZ Clinic s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Plán marketingové komunikace pro nové centrum jednodenní chirurgie CZ Clinic s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Němcová, Jana
dc.contributor.author Polzerová, Nicola
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:59Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:59Z
dc.date.issued 2017-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43639
dc.description.abstract Tato práce se zaměřuje na zlepšení propagace nově otevřeného centra CZ Clinic. Cílem diplomové práce je navržení plánu marketingové komunikace pro nově otevřené centrum jednodenní chirurgie. Obsahem teoretické části práce je zpracování literární rešerše pojednávající o marketingu v oblasti zdravotnictví a o jednodenní chirurgii. Praktická část je zaměřena na analýzu marketingového prostředí CZ Clinic. Na základě marketingových analýz jsou definovány cílové skupiny a komunikační nástroje. V projektové části je navržena komunikační strategie pro cílovou skupinu pacientů prostřednictvím webových stránek, facebookového profilu, slavnostního otevření, reportáže, článku v tisku a vzdělávacích akcí.
dc.format 93 s. (165 531 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject propagace cs
dc.subject pacient cs
dc.subject jednodenní chirurgie cs
dc.subject CZ Clinic cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject promotion en
dc.subject patient en
dc.subject outpatient surgery en
dc.subject CZ Clinic en
dc.title Plán marketingové komunikace pro nové centrum jednodenní chirurgie CZ Clinic s.r.o.
dc.title.alternative Plan of Marketing Communication for a New One Day Surgery Center CZ Clinic s.r.o.
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Balák, Martin
dc.date.accepted 2018-05-23
dc.description.abstract-translated This work focuses on improving the promotion of the newly opened CZ Clinic Center. The objective of this diploma thesis is to propose a marketing communication plan for a newly opened outpatient surgery center. The theoretical part of the thesis consists of literary research dealing with marketing in the field of health care and outpatient surgery. The practical part deals with analysis of the CZ Clinic marketing environment. Based on marketing analysis, the target groups and the tools for communication are defined. In the project section, a communication strategy for the target patient group is proposed, utilizing web pages, Facebook profile, opening ceremony, press release, press articles and educational events.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management ve zdravotnictví cs
dc.thesis.degree-discipline Health Services Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 49086
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2018-04-17


Files in this item

Files Size Format View Description
polzerová_2018_dp.pdf 7.003Mb PDF View/Open None
polzerová_2018_op.pdf 1.128Mb PDF View/Open None
polzerová_2018_vp.docx 29.90Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account