dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Štanzlová, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:59Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:59Z |
|
dc.date.issued |
2017-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/43620
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na zlepšení komunikace se zákazníky nové kavárny Café Supreme. Tato práce je rozdělena do dvou částí, a to na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je zpracovaná literární rešerše vztahující se k marketingové komunikaci a marketingu služeb. Poznatky z teoretické části slouží jako východiska pro praktickou část. Cílem praktické části je představení kavárny Café Supreme, vytvoření vybraných strategických marketingových analýz a zjištění současného stavu marketingové komunikace kavárny Café Supreme. Na základě výsledků je vypracována projektová část, která obsahuje návrhy pro zlepšení komunikace. V závěru projektové části je vytvořena časová, nákladová a riziková analýza. |
|
dc.format |
97 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
služba
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
strategické marketingové analýzy
|
cs |
dc.subject |
trendy v marketingové komunikaci
|
cs |
dc.subject |
online komunikace
|
cs |
dc.subject |
service
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
strategic marketing analyzes
|
en |
dc.subject |
trends in marketing communication
|
en |
dc.subject |
online communication
|
en |
dc.title |
Projekt zlepšení komunikace se zákazníky nové kavárny Café Supreme |
|
dc.title.alternative |
The Project to Improve Communication with Customers of the New Café Supreme |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Dobeš, Kamil |
|
dc.date.accepted |
2018-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis is focused on improve communication of the new Café Supreme with customers. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part is processed recherche of literature relating to marketing communication and marketing of services. The knowledge from the theoretical part serves as a starting point for the practical part. The aim of the practical part is to introduce the Café Supreme, to create selected strategic marketing analyzes and to determine the current state of marketing communication of Café Supreme. On the basis of the results, the project part is elaborated, which contains suggestions to improve communication. At the end of the project is carried out a time, cost and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing, specializace Design management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing, Specialization: Design Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
49041
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2018-04-17 |
|