1. Teoretická část: Současná fotografie módy 2. Praktická část: a) katalog produktů: Fashion b) volné fotografie - výstavní soubor: Přímořská fotografie Polska
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Tůmová, Vendula
|
|
dc.contributor.author |
Bydžovská, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:58Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:58Z |
|
dc.date.issued |
2017-11-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/43613
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá tématem módní fotografie a uplatněním fotografa v daném odvětví. V úvodu jsou představeny aktuální trendy v módní fotografii a představeni vybraní současní fotografové. Práce se dále soustředí na možnosti, jak se autor může efektivně propagovat a kde nachází uplatnění, co se módní fotografie týče. Praktická část práce se věnuje otázkám, které byly položeny vybraným fotografům a zástupcům z řad magazínů. |
|
dc.format |
64s. (87 229 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
módní fotografie
|
cs |
dc.subject |
móda
|
cs |
dc.subject |
současní autoři
|
cs |
dc.subject |
magazíny
|
cs |
dc.subject |
sebepropagace
|
cs |
dc.subject |
fashion photography
|
en |
dc.subject |
fashion
|
en |
dc.subject |
contemporary authors
|
en |
dc.subject |
magazines
|
en |
dc.subject |
self-promotion
|
en |
dc.title |
1. Teoretická část: Současná fotografie módy 2. Praktická část: a) katalog produktů: Fashion b) volné fotografie - výstavní soubor: Přímořská fotografie Polska |
|
dc.title.alternative |
1. Theoretical part: Contemporary Fashion Photography 2. Practical part: a) Fashion b) Seaside Photography in Poland |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Armutidisová, Irena |
|
dc.contributor.referee |
Tláskalová, Nikola |
|
dc.date.accepted |
2018-06-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis focuses on a fashion photography theme and an employment of a photographer in the field given. In the beginning, current fashion photography trends and selected photographers are introduced. This thesis further focuses on options how an author may effectively promote himself or herself and where to find a work as a fashion photographer. |
|
dc.description.department |
Ateliér Reklamní fotografie |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Multimédia a design - Reklamní fotografie |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design - Advertising Photography |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Visual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
49032
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2018-05-11 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account