Ilustrace ve vizuálním stylu obchodní značky
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Noga, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Benešová, Anna
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:58Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:58Z |
|
dc.date.issued |
2017-11-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/43605
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce je zaměřená na poměrně opomíjenou tématiku ilustrativně zpracovaných vizuálních stylů. V teoretické části jsou nejprve stručně popsány základní charakteristiky týkající se ilustrace obecně. Dále jsou uvedeny příklady současných firem či značek, které svůj vizuální styl zvolily právě ilustrovanou formou. Na závěr teoretické části práce jsou sepsány veškeré náležitosti vizuální identity obchodní značky spolu s dalšími dodatky, jako je obalový design a grafické prvky v prodejním prostředí (prodejní stánek). To vše pak slouží jako odrazový můstek pro praktickou část, ve které jsou veškeré znalosti získané při zpracovávání teoretické části zužitkovány a převedeny do praxe. Vý-sledkem práce tak bude kompletní vizuální styl reálné mladé značky, který by měl maxi-málně podpořit úspěšnost celého podnikatelského plánu. |
|
dc.format |
80 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
vizuální styl
|
cs |
dc.subject |
korporátní identita
|
cs |
dc.subject |
ilustrace
|
cs |
dc.subject |
mladá značka
|
cs |
dc.subject |
módní doplňky
|
cs |
dc.subject |
visual style
|
en |
dc.subject |
corporate identity
|
en |
dc.subject |
branding
|
en |
dc.subject |
illustration
|
en |
dc.subject |
young brand
|
en |
dc.subject |
accessories
|
en |
dc.title |
Ilustrace ve vizuálním stylu obchodní značky |
|
dc.title.alternative |
Illustration in Visual Style of Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Eliška, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2018-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis is focused on a relatively neglected topic of illustrated corporate identity. In the theoretical part are briefly described the basic characteristics of illustration in gen-eral. Below are examples of current companies that have chosen their visual style in the illustrated form. At the end of the theoretical work, all the requirements of the visual brand identity are written together with other additional topics such as packaging design and graphic elements in the sales environment. The practical part uses all these facts in prac-tice. The result of the work will be a complete visual style of real young brands, which should maximally support the success of the whole business plan. |
|
dc.description.department |
Ateliér Grafický design |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Multimédia a design - Grafický design |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design - Graphic Design |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
MgA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Visual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
49008
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2018-05-11 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account