Absolut Vodka - fenomén reklamní kampaně
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Illík, Rostislav
|
|
dc.contributor.author |
Sládková, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:58Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:58Z |
|
dc.date.issued |
2017-11-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/43601
|
|
dc.description.abstract |
V této práci se zaměřuji zejména na nejvýznamnější období v historii Absolut Vodky. Pro uvedení do problematiky definuji alkohol jako takový, popisuji jeho vývoj a využití. Dále nahlížím do historie propagace alkoholických nápojů, abych navázala na historii samotné Absolut Vodky. Největší část práce věnuji nejvýznamnější kampani této značky se vší její kreativitou. Závěrem pak shrnuji, kam se Absolut Vodka ubírá v propagaci svých produktů dnes. V praktické části řeším grafickou podobu mého vlastního pojetí propagace Absolut Vodky. |
|
dc.format |
44 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Absolut Vodka
|
cs |
dc.subject |
kampaň
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
alkoholické nápoje
|
cs |
dc.subject |
Švédsko
|
cs |
dc.subject |
láhev
|
cs |
dc.subject |
obal
|
cs |
dc.subject |
design
|
cs |
dc.subject |
kalendář
|
cs |
dc.subject |
Absolut Vodka
|
en |
dc.subject |
campaign
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
alcoholic beverages
|
en |
dc.subject |
Sweden
|
en |
dc.subject |
bottle
|
en |
dc.subject |
packaging
|
en |
dc.subject |
design
|
en |
dc.subject |
calendar
|
en |
dc.title |
Absolut Vodka - fenomén reklamní kampaně |
|
dc.title.alternative |
Absolut Vodka - Phenomenon of Advertising Campaign |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Noga, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2018-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my work I focus mainly on the most important periods in the history of Absolute Vodka. As an introduction to this topic I define alcohol as such, describe its evolution and its use. I look further into the history of promoting alcoholic beverages which allows me to connect to the history of Absolut Vodka itself. The biggest part of my work is dedicated to the most important campaign of the brand with all its creativity. In conclusion. I summarize where is Absolut Vodka now with promoting its products and where is it heading in the future. In the practical part of my bachelor thesis. I deal with the graphic form of my own concept of the promotion of Absolut Vodka. |
|
dc.description.department |
Ateliér Grafický design |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Multimédia a design - Grafický design |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design - Graphic Design |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Visual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
49004
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2018-05-11 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account