Vízuální podoba edukativní společenské hry
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Eliška, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Hermannová, Šárka
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:58Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:58Z |
|
dc.date.issued |
2017-11-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/43593
|
|
dc.description.abstract |
Práce se zaměřuje na hru jakožto prostředek pro rozvíjení znalostí, ale také zlepšování mentálních schopností či paměti. Řeší specifika vizuálního pojetí edukativní hry a vliv grafického zpracování na její efektivitu. Rozebírám zde základní principy her tohoto typu využívaných od minulosti až po součastost a zkoumám jejich dnešní roli z pohledu grafického designu. Cílem praktické části je pak vytvoření vizuální stránky výukové hry na téma antické Řecko, která je plně použitelná ve středoškolské výuce dějepisu. |
|
dc.format |
60 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
hra
|
cs |
dc.subject |
edukační hra
|
cs |
dc.subject |
výuka
|
cs |
dc.subject |
Řecko
|
cs |
dc.subject |
ilustrace
|
cs |
dc.subject |
škola
|
cs |
dc.subject |
dějepis
|
cs |
dc.subject |
historie
|
cs |
dc.subject |
game
|
en |
dc.subject |
educational game
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
Greece
|
en |
dc.subject |
illustration
|
en |
dc.subject |
school
|
en |
dc.subject |
history
|
en |
dc.title |
Vízuální podoba edukativní společenské hry |
|
dc.title.alternative |
Visual Form of Education-Based Social Game |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Houf, Václav |
|
dc.date.accepted |
2018-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis focuses on a game as a medium for developing knowledge and also mental abilities and memory. It adresses specifics of visual conception of educational game and how visual aspects influence its effectivity. It also analyzes basic principles of games of this type from past to present and examines its contemporary concepts from the perspective of graphic design. The aim of the practical part is creating a visual style of a game about Ancient Greece, which is fully usable in high school history education. |
|
dc.description.department |
Ateliér Grafický design |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Multimédia a design - Grafický design |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design - Graphic Design |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Visual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
48996
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2018-05-11 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account