Vízuální podoba edukativní společenské hry

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vízuální podoba edukativní společenské hry

Show simple item record

dc.contributor.advisor Eliška, Jiří
dc.contributor.author Hermannová, Šárka
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:58Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:58Z
dc.date.issued 2017-11-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43593
dc.description.abstract Práce se zaměřuje na hru jakožto prostředek pro rozvíjení znalostí, ale také zlepšování mentálních schopností či paměti. Řeší specifika vizuálního pojetí edukativní hry a vliv grafického zpracování na její efektivitu. Rozebírám zde základní principy her tohoto typu využívaných od minulosti až po součastost a zkoumám jejich dnešní roli z pohledu grafického designu. Cílem praktické části je pak vytvoření vizuální stránky výukové hry na téma antické Řecko, která je plně použitelná ve středoškolské výuce dějepisu.
dc.format 60
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject hra cs
dc.subject edukační hra cs
dc.subject výuka cs
dc.subject Řecko cs
dc.subject ilustrace cs
dc.subject škola cs
dc.subject dějepis cs
dc.subject historie cs
dc.subject game en
dc.subject educational game en
dc.subject education en
dc.subject Greece en
dc.subject illustration en
dc.subject school en
dc.subject history en
dc.title Vízuální podoba edukativní společenské hry
dc.title.alternative Visual Form of Education-Based Social Game
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Houf, Václav
dc.date.accepted 2018-06-06
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis focuses on a game as a medium for developing knowledge and also mental abilities and memory. It adresses specifics of visual conception of educational game and how visual aspects influence its effectivity. It also analyzes basic principles of games of this type from past to present and examines its contemporary concepts from the perspective of graphic design. The aim of the practical part is creating a visual style of a game about Ancient Greece, which is fully usable in high school history education.
dc.description.department Ateliér Grafický design
dc.thesis.degree-discipline Multimédia a design - Grafický design cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia and Design - Graphic Design en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA.
dc.thesis.degree-program Výtvarná umění cs
dc.thesis.degree-program Visual Arts en
dc.identifier.stag 48996
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2018-05-11


Files in this item

Files Size Format View Description
hermannová_2018_dp.pdf 2.036Mb PDF View/Open None
hermannová_2018_op.pdf 80.07Kb PDF View/Open None
hermannová_2018_vp.pdf 83.68Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account