Reflexe výuky multikulturní výchovy učiteli na 1. stupni ZŠ

DSpace Repository

Language: English čeština 

Reflexe výuky multikulturní výchovy učiteli na 1. stupni ZŠ

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hladík, Jakub
dc.contributor.author Kouřilová, Martina
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:55Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:55Z
dc.date.issued 2017-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43533
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá výukou multikulturní výchovy, která se realizuje na prvním stupni základních škol. Teoretická část charakterizuje multikulturní výchovy nejen všeobecně, ale i její aplikaci na prvním stupni základních škol. Zabývá se také kompetencemi pedagogů. Cílem praktické části je prozkoumat, jak pedagogové vyučují multikulturní výchovu. Zjistit, jaké metody používají, jak přistupují ke svým žákům a co chtějí žákům předat v rámci multikulturní výchovy.
dc.format 84 s. (143 425 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject multikulturní výchova cs
dc.subject edukace cs
dc.subject rámcový vzdělávací programy cs
dc.subject pedagogové cs
dc.subject metody výuky cs
dc.subject menšiny cs
dc.subject obsah výuky cs
dc.subject multicultural education en
dc.subject education en
dc.subject generel educational programme en
dc.subject teachers en
dc.subject methods of education en
dc.subject minorities en
dc.subject content of the education en
dc.title Reflexe výuky multikulturní výchovy učiteli na 1. stupni ZŠ
dc.title.alternative Elementary Teachers´ Reflections on Multicultural Education in Their Classes
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hrbáčková, Karla
dc.date.accepted 2018-05-24
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the teaching of multicultural education which is realized at the first level of elementary schools. The theoretical part is focused on multicultural education in general but and on application of multicultural education of elementary schools. It also deals with the competencies of teachers. The aim of the practical part is to examine how teachers teach multicultural education. Moreover, the practical part includes methods which teachers use, how they approach their pupils, and what they want to convey to pupils as part of multicultural education.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 48918
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2018-04-19
local.subject první stupeň základní školy cs
local.subject multikulturalita cs
local.subject předmětové kurikulum cs
local.subject elementary school en
local.subject cultural diversity en
local.subject subject curriculum en


Files in this item

Files Size Format View Description
kouřilová_2018_dp.pdf 2.552Mb PDF View/Open None
kouřilová_2018_op.docx 18.72Kb Unknown View/Open None
kouřilová_2018_vp.doc 53.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account