dc.contributor.advisor |
Haburajová Ilavská, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Hřebačková, Eliška
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:54Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:54Z |
|
dc.date.issued |
2017-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/43492
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je analýza děl od autorů Johanna Heinricha Pestalozziho a Přemysla Pittra a následně provedení srovnání jejich pojetí sociálně pedagogické výchovy. V teoretické části se věnuje pojmům a definicím z oblasti sociální pedagogiky a výchovy, životním osudům obou osobností a dále okolnostem, které měly vliv na rozvoj teorie výchovy u obou osobností. V praktické části komparací zjišťuje, v čem se pohledy obou osobností na aspekty sociální výchovy shodují a v čem se liší a jaký styl výchovy prosazovali ve vztahu k vychovávaným. Pro zpracování dat byla využita metoda obsahové analýzy vybraných textů obou osobností. |
|
dc.format |
117 s. (227 633 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Pestalozzi Johann Heinrich
|
cs |
dc.subject |
Pitter Přemysl
|
cs |
dc.subject |
výchova
|
cs |
dc.subject |
mravnost
|
cs |
dc.subject |
komparace
|
cs |
dc.subject |
Pestalozzi Johann Heinrich
|
en |
dc.subject |
Pitter Přemysl
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
morality
|
en |
dc.subject |
comparison
|
en |
dc.title |
Sociální pedagogové Johann Heinrich Pestalozzi a Přemysl Pitter - komparace |
|
dc.title.alternative |
Social Pedagogues Johann Heinrich Pestalozzi and Přemysl Pitter - Comparison |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Balvín, Jaroslav |
|
dc.date.accepted |
2018-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this diploma thesis is to analyze the works by the authors of Johann Heinrich Pestalozzi and Přemysl Pitter, and then to compare their concepts of social pedagogical education. In the theoretical part the thesis deals with concepts and definitions from the field of social pedagogy and education, with the life destiny of both personalities, and with the circumstances that influenced the development of the theory of education of both personalities. In the practical part using the comparison method the thesis finds out in what ways the views of both personalities on the aspects of social education coincide, and in what ways they differ, and what style of education they promote in relation to the educated individuals. A method of content analysis of selected texts of both personalities was used for data processing. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
48831
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2018-03-29 |
|
local.subject |
Pitter, Přemysl, 1895-1976
|
cs |
local.subject |
Pestalozzi, Johann Heinrich, 1746-1827
|
cs |
local.subject |
Pitter, Přemysl, 1895-1976
|
en |
local.subject |
Pestalozzi, Johann Heinrich, 1746-1827
|
en |