Výchova dítěte se specifickými poruchami učení v rodině

DSpace Repository

Language: English čeština 

Výchova dítěte se specifickými poruchami učení v rodině

Show simple item record

dc.contributor.advisor Balaban Cakirpaloglu, Irena
dc.contributor.author Gulánová, Jitka
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:53Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:53Z
dc.date.issued 2017-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43481
dc.description.abstract Tato diplomová práce je zaměřena na výchovu dítěte se specifickými poruchami učení v rodině. Teoretická část se věnuje charakteristice jednotlivých poruch učení a jejich projevům. Je zde popisována funkce rodiny a výchova dítěte se specifickými poruchami učení. V praktické části jsou objasňována východiska empirického výzkumu, tento byl realizován formou kvalitativního šetření. Bylo použito zakotvené teorie, jak ji popisují autoři Anseln Strauss a Juliet Corbinová (1990) a jak ji zpracovali Glaser a Strauss (1997).
dc.format 80
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject specifické poruchy učení cs
dc.subject rodina cs
dc.subject dítě cs
dc.subject vliv cs
dc.subject edukace cs
dc.subject integrace cs
dc.subject inkluze cs
dc.subject Learning Difficulties en
dc.subject family en
dc.subject child en
dc.subject influence en
dc.subject education en
dc.subject integration en
dc.subject inclusion en
dc.title Výchova dítěte se specifickými poruchami učení v rodině
dc.title.alternative Education of a Child with Specific Learning Disabilities in a Family
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šalenová, Eva
dc.date.accepted 2018-05-23
dc.description.abstract-translated This thesis is focused on upbringing of children with Specific Learning difficulties in their families.In the theoretical part I introduce Specific Learning Difficulties and their sources. I aimed my attention to function of family and upbringing of children with Specific Learning difficulties.In the methodological part I explain inceptions of empirical research based on qualitative analysis by Anseln Strauss, Juliet Corbinová (1990) , Glaser and Strauss (1997).
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 48808
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2018-04-20
local.subject rodiny s postiženými dětmi cs
local.subject families with children with disabilities en


Files in this item

Files Size Format View Description
gulánová_2018_dp.pdf 3.171Mb PDF View/Open None
gulánová_2018_op.docx 18.04Kb Unknown View/Open None
gulánová_2018_vp.docx 17.64Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account