Výchova dítěte se specifickými poruchami učení v rodině
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Balaban Cakirpaloglu, Irena
|
|
dc.contributor.author |
Gulánová, Jitka
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:53Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:53Z |
|
dc.date.issued |
2017-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/43481
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce je zaměřena na výchovu dítěte se specifickými poruchami učení v rodině. Teoretická část se věnuje charakteristice jednotlivých poruch učení a jejich projevům. Je zde popisována funkce rodiny a výchova dítěte se specifickými poruchami učení. V praktické části jsou objasňována východiska empirického výzkumu, tento byl realizován formou kvalitativního šetření. Bylo použito zakotvené teorie, jak ji popisují autoři Anseln Strauss a Juliet Corbinová (1990) a jak ji zpracovali Glaser a Strauss (1997). |
|
dc.format |
80 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
specifické poruchy učení
|
cs |
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
dítě
|
cs |
dc.subject |
vliv
|
cs |
dc.subject |
edukace
|
cs |
dc.subject |
integrace
|
cs |
dc.subject |
inkluze
|
cs |
dc.subject |
Learning Difficulties
|
en |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
child
|
en |
dc.subject |
influence
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
integration
|
en |
dc.subject |
inclusion
|
en |
dc.title |
Výchova dítěte se specifickými poruchami učení v rodině |
|
dc.title.alternative |
Education of a Child with Specific Learning Disabilities in a Family |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šalenová, Eva |
|
dc.date.accepted |
2018-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is focused on upbringing of children with Specific Learning difficulties in their families.In the theoretical part I introduce Specific Learning Difficulties and their sources. I aimed my attention to function of family and upbringing of children with Specific Learning difficulties.In the methodological part I explain inceptions of empirical research based on qualitative analysis by Anseln Strauss, Juliet Corbinová (1990) , Glaser and Strauss (1997). |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
48808
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2018-04-20 |
|
local.subject |
rodiny s postiženými dětmi
|
cs |
local.subject |
families with children with disabilities
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account