[NEOBHÁJENO] Multimediální propagace Vysokoškolského sportovního klubu kendó
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vařacha, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Svoboda, Dominik
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:52Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:52Z |
|
dc.date.issued |
2017-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/43432
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce pojednává o využití multimédií, jako nástroje propagace vysokoškolského sportovního klubu kendó. Teoretická část obsahuje popis bojového sportu kendó a jeho cíle. Dále se zaměřuje na výuku kendó, historický vývoj a kendó na VŠSK. V druhé polovině teoretické části je zmíněn současný stav propagace oddílu a jeho porovnání s ostatními oddíly. V neposlední řadě také dotazníkové šetření, které přináší důležité informace pro praktickou část. Praktická část je věnována především vytvoření konkrétních multimediálních propagačních materiálů a propagačního plánu oddílu pro příští období, které bude sloužit k propagaci Vysokoškolského sportovního klubu kendó ve Zlíně. |
|
dc.format |
50 s. 50544 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Kendó
|
cs |
dc.subject |
Propagace
|
cs |
dc.subject |
Multimédia
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
Logo
|
cs |
dc.subject |
Kendo
|
en |
dc.subject |
Promotion
|
en |
dc.subject |
Multimedia
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
Logo
|
en |
dc.title |
[NEOBHÁJENO] Multimediální propagace Vysokoškolského sportovního klubu kendó |
|
dc.title.alternative |
[NEOBHÁJENO] The Multimedial Promotion of TBU in Zlín´s Kendo Sports Club |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Král, Erik |
|
dc.date.accepted |
2018-06-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the use of multimedia, as a tool for promotion of Kendo university sports club. The theoretical part describes the kendo fighting sport and its goals. He also focuses on kendo teaching, historical development and kendo at VŠSK. In the second half of the theoretical part, the current status of the section promotion and its comparison with other sections is mentioned. Last but not least, the questionnaire survey, which brings important information for the practical part. The practical part is devoted mainly to the creation of concrete multimedia promotional materials and a promotional plan of the section for the next period, which will serve to promote the Kendo University Sports Club in Zlín. |
|
dc.description.department |
Ústav počítačových a komunikačních systémů |
|
dc.description.result |
neobhájeno |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Informační technologie v administrativě |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Information Technologies in Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.identifier.stag |
48748
|
|
utb.result.grade |
F |
|
dc.date.submitted |
2018-05-24 |
|
local.subject |
reklama a propagace
|
cs |
local.subject |
sportovní aktivity
|
cs |
local.subject |
sportovní kluby
|
cs |
local.subject |
advertising
|
en |
local.subject |
sports activities
|
en |
local.subject |
sports clubs
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account