Edukace dětí s poruchou autistického spektra v návaznosti na informovanost asistentů pedagoga

DSpace Repository

Language: English čeština 

Edukace dětí s poruchou autistického spektra v návaznosti na informovanost asistentů pedagoga

Show simple item record

dc.contributor.advisor Cichá, Martina
dc.contributor.author Božičevičová, Jana
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:49Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:49Z
dc.date.issued 2017-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43378
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá edukací dětí s poruchou autistického spektra s pomocí asistenta pedagoga v návaznosti na jejich informovanost a vzdělání. Teoretická část obsahuje obecné poznatky o práci, vzdělání a profesních předpokladech asistenta pedagoga, který pracuje s dětmi s poruchou autistického spektra. Praktická část obsahuje kvantitativní metodu realizovanou prostřednictvím dotazníkového šetření. Dotazníky vyplnili asistenti pedagoga, kteří mají zkušenosti s prací s dětmi s poruchou autistického spektra. Cílem praktické části je zjistit, zda jsou asistenti pedagoga dostatečně informováni k práci s dítětem s uvedenou poruchou.
dc.format 88
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject asistent pedagoga cs
dc.subject porucha autistického spektra cs
dc.subject inkluze cs
dc.subject diagnóza cs
dc.subject autismus cs
dc.subject teaching assistant en
dc.subject autistic spectrum disorder en
dc.subject inclusion en
dc.subject diagnosis en
dc.subject autism en
dc.title Edukace dětí s poruchou autistického spektra v návaznosti na informovanost asistentů pedagoga
dc.title.alternative Education of Children with Autistic Spectrum Disorder Following Awareness of Teacher´s Assistants
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Balaban Cakirpaloglu, Irena
dc.date.accepted 2018-05-22
dc.description.abstract-translated Theses deals with education of children with autism spectrum disorders with the assistance of a teacher in connection with their awareness and education. The theoretical part contains general knowledge about the work, education and professional assumptions of a teacher assistant who works with autism spectrum disorders. The practical part contains a quantitative method implemented through a questionnaire survey. Questionnaires were filed in by teacher´s assistants who have experience of working with children with autism spectrum disorders. The aim of the practical part is finding out whether the teacher´s assistants are sufficiently informed about the work with children with this disorder.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 48660
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2018-04-19
local.subject asistenti pedagogů cs
local.subject pedagogické kompetence cs
local.subject autistické děti cs
local.subject teachers’ assistants en
local.subject pedagogical skills en
local.subject children with autism en


Files in this item

Files Size Format View Description
božičevičová_2018_dp.pdf 2.803Mb PDF View/Open None
božičevičová_2018_op.docx 16.62Kb Unknown View/Open None
božičevičová_2018_vp.docx 20.43Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account