Edukace dětí s poruchou autistického spektra v návaznosti na informovanost asistentů pedagoga
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Cichá, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Božičevičová, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:49Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:49Z |
|
dc.date.issued |
2017-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/43378
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá edukací dětí s poruchou autistického spektra s pomocí asistenta pedagoga v návaznosti na jejich informovanost a vzdělání. Teoretická část obsahuje obecné poznatky o práci, vzdělání a profesních předpokladech asistenta pedagoga, který pracuje s dětmi s poruchou autistického spektra. Praktická část obsahuje kvantitativní metodu realizovanou prostřednictvím dotazníkového šetření. Dotazníky vyplnili asistenti pedagoga, kteří mají zkušenosti s prací s dětmi s poruchou autistického spektra. Cílem praktické části je zjistit, zda jsou asistenti pedagoga dostatečně informováni k práci s dítětem s uvedenou poruchou. |
|
dc.format |
88 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
asistent pedagoga
|
cs |
dc.subject |
porucha autistického spektra
|
cs |
dc.subject |
inkluze
|
cs |
dc.subject |
diagnóza
|
cs |
dc.subject |
autismus
|
cs |
dc.subject |
teaching assistant
|
en |
dc.subject |
autistic spectrum disorder
|
en |
dc.subject |
inclusion
|
en |
dc.subject |
diagnosis
|
en |
dc.subject |
autism
|
en |
dc.title |
Edukace dětí s poruchou autistického spektra v návaznosti na informovanost asistentů pedagoga |
|
dc.title.alternative |
Education of Children with Autistic Spectrum Disorder Following Awareness of Teacher´s Assistants |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Balaban Cakirpaloglu, Irena |
|
dc.date.accepted |
2018-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
Theses deals with education of children with autism spectrum disorders with the assistance of a teacher in connection with their awareness and education. The theoretical part contains general knowledge about the work, education and professional assumptions of a teacher assistant who works with autism spectrum disorders. The practical part contains a quantitative method implemented through a questionnaire survey. Questionnaires were filed in by teacher´s assistants who have experience of working with children with autism spectrum disorders. The aim of the practical part is finding out whether the teacher´s assistants are sufficiently informed about the work with children with this disorder. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
48660
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2018-04-19 |
|
local.subject |
asistenti pedagogů
|
cs |
local.subject |
pedagogické kompetence
|
cs |
local.subject |
autistické děti
|
cs |
local.subject |
teachers’ assistants
|
en |
local.subject |
pedagogical skills
|
en |
local.subject |
children with autism
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account