Evaluace podnikového vzdělávání ve vybrané organizaci
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hrnčiříková, Zuzana
|
|
dc.contributor.author |
Stehlíková, Romana
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:47Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:47Z |
|
dc.date.issued |
2017-11-28 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/43307
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce pojednává o evaluaci a jejím významu ve firemním vzdělávání. Teoretická část vymezuje základní pojmy související s tématem vzdělávání dospělých, firemní vzdělávání a evaluace. Evaluace je představena jako jeden z možných nástrojů poskytnutí zpětné vazby na vzdělávání dospělých. Praktická část je věnována zhodnocení nástroje používaného v současném systému vzdělávání v prostředí konkrétní firmy, a to v bance. Cílem výzkumu je zjistit, zda jsou zaměstnanci spokojeni s touto formou zpětné vazby, jaké má výhody a nevýhody. Výsledky výzkumného šetření budou dále využity v praxi. |
|
dc.format |
57 s. (82 590 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
vzdělávání dospělých
|
cs |
dc.subject |
firemním vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
evaluace
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
adult education
|
en |
dc.subject |
corporate education
|
en |
dc.subject |
evaluation
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.title |
Evaluace podnikového vzdělávání ve vybrané organizaci |
|
dc.title.alternative |
Evalution of the Company Education in the Selected Organization |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Martincová, Jana |
|
dc.date.accepted |
2018-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the evaluation and its importance in corporate education. The theoretical part defines the basic concepts related to the topic of adult education, corporate education, and evaluation. Evaluation is presented as one of the possible tools of providing feedback on adult learning. The practical part is devoted to the evaluation of the tool used in the current system of education in the environment of a particular company, the bank. The research objective is to discover if employees are satisfied with this form of feedback, what are its advantages and disadvantages. The results of the research will be further exploited in practice. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Andragogy for Human Resource Management in Non-Profit Sector |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
48559
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2018-04-24 |
|
local.subject |
vzdělávání zaměstnanců
|
cs |
local.subject |
employee training and education
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account