Sebesystém studentů kombinovaného studia na vysoké škole
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Martincová, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Petýrková, Iveta
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:47Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:47Z |
|
dc.date.issued |
2017-11-28 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/43303
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá sebesystémem studentů kombinovaného studia na vysoké škole. V teoretické části práce jsou vymezeny základní pojmy a to zejména sebesystém, který je složen ze tří složek a to sebepojetí, sebehodnocení a seberegulace. Tyto složky jsou v práci detailně rozebrány stejně jako vzdělávání dospělých vzhledem k tomu, že práce je zaměřena na dospělé studenty, kteří se rozhodli dále vzdělávat. Empirická část se zabývá výzkumným šetřením, jehož cílem je zjistit úroveň sebesystému u studentů kombinovaného studia Univerzity Tomáše Bati napříč vybranými fakultami. Kvantitativní výzkum byl realizován formou dotazníkového šetření. Závěr práce je věnován analýze výsledků výzkumu, jejich interpretaci a následnému shrnutí. |
|
dc.format |
70 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sebesystém
|
cs |
dc.subject |
sebepojetí
|
cs |
dc.subject |
sebehodnocení
|
cs |
dc.subject |
seberegulace
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání dospělých
|
cs |
dc.subject |
self-system
|
en |
dc.subject |
self-concept
|
en |
dc.subject |
self-esteem
|
en |
dc.subject |
self-regulation
|
en |
dc.subject |
adult education
|
en |
dc.title |
Sebesystém studentů kombinovaného studia na vysoké škole |
|
dc.title.alternative |
Self-System of Distance Learning Students at Universities |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hrnčiříková, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2018-06-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor thesis deals with The Self-system of distance learning students at the university. The theoretical part defines basic concepts including self-system. Self-system is composed from three components - self-concept, self-esteem and self-regulation. These components are analysed in details as well as adult education considering the focus of the thesis - adult students who continue with further education. The empirical part focuses on investigative survey whose aim was to find the level of the self-system distance learning students at the Tomas Bata University across selected faculty. The quantitative research was realized in the form of a questionnaire survey. The final part of the thesis dedicates analysis of results, their interpretation and subsequent summary. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Andragogy for Human Resource Management in Non-Profit Sector |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
48553
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2018-04-26 |
|
local.subject |
kombinované studium
|
cs |
local.subject |
vysokoškolští studenti
|
cs |
local.subject |
part-time study
|
en |
local.subject |
college students
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account