Sebesystém studentů kombinovaného studia na vysoké škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sebesystém studentů kombinovaného studia na vysoké škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Martincová, Jana
dc.contributor.author Petýrková, Iveta
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:47Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:47Z
dc.date.issued 2017-11-28
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43303
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá sebesystémem studentů kombinovaného studia na vysoké škole. V teoretické části práce jsou vymezeny základní pojmy a to zejména sebesystém, který je složen ze tří složek a to sebepojetí, sebehodnocení a seberegulace. Tyto složky jsou v práci detailně rozebrány stejně jako vzdělávání dospělých vzhledem k tomu, že práce je zaměřena na dospělé studenty, kteří se rozhodli dále vzdělávat. Empirická část se zabývá výzkumným šetřením, jehož cílem je zjistit úroveň sebesystému u studentů kombinovaného studia Univerzity Tomáše Bati napříč vybranými fakultami. Kvantitativní výzkum byl realizován formou dotazníkového šetření. Závěr práce je věnován analýze výsledků výzkumu, jejich interpretaci a následnému shrnutí.
dc.format 70 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sebesystém cs
dc.subject sebepojetí cs
dc.subject sebehodnocení cs
dc.subject seberegulace cs
dc.subject vzdělávání dospělých cs
dc.subject self-system en
dc.subject self-concept en
dc.subject self-esteem en
dc.subject self-regulation en
dc.subject adult education en
dc.title Sebesystém studentů kombinovaného studia na vysoké škole
dc.title.alternative Self-System of Distance Learning Students at Universities
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hrnčiříková, Zuzana
dc.date.accepted 2018-06-14
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis deals with The Self-system of distance learning students at the university. The theoretical part defines basic concepts including self-system. Self-system is composed from three components - self-concept, self-esteem and self-regulation. These components are analysed in details as well as adult education considering the focus of the thesis - adult students who continue with further education. The empirical part focuses on investigative survey whose aim was to find the level of the self-system distance learning students at the Tomas Bata University across selected faculty. The quantitative research was realized in the form of a questionnaire survey. The final part of the thesis dedicates analysis of results, their interpretation and subsequent summary.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře cs
dc.thesis.degree-discipline Andragogy for Human Resource Management in Non-Profit Sector en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 48553
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2018-04-26
local.subject kombinované studium cs
local.subject vysokoškolští studenti cs
local.subject part-time study en
local.subject college students en


Files in this item

Files Size Format View Description
petýrková_2018_dp.pdf 3.160Mb PDF View/Open None
petýrková_2018_op.docx 17.42Kb Unknown View/Open None
petýrková_2018_vp.docx 19.91Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account