[NEOBHÁJENO] Analýza konvencí a metod náborových audiovizuálních kampaní vysokých škol na příkladu komunikační strategie Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Mayer, Viktor
|
|
dc.contributor.author |
Valášková, Eliška
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:46Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:46Z |
|
dc.date.issued |
2017-12-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/43284
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce je zaměřena na strategii a komunikaci vysokých škol prostřednictvím propa-gačních videí. V teoretické části je popsán marketing vysokých škol, jeho obsah a podoba, a také formy marketingové komunikace. V další části je rozebírána komunikační strategie vysokých škol. Praktická část práce je zaměřena na konkrétní vysokou školu, její zvolenou strategii a také jsou zde uvedeny příklady propagačních videí. Tato část práce také obsahuje analýzu videí z hlediska používaných metod a konvencí. |
|
dc.format |
46 s. (56 980) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
propagace vysokých škol
|
cs |
dc.subject |
audiovizuální kampaň
|
cs |
dc.subject |
propagační video
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
promotion of universities
|
en |
dc.subject |
audiovisual campaign
|
en |
dc.subject |
promotion video
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.title |
[NEOBHÁJENO] Analýza konvencí a metod náborových audiovizuálních kampaní vysokých škol na příkladu komunikační strategie Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.title.alternative |
[NEOBHÁJENO] 1. Theoretical Part: Analysis of conventions and methods of recruiting audiovisual campaigns of universities on the example of communication strategy of Tomas Bata University 2. Practical Part: Audiovisual work, running time min. 10 min., production. (Mgr. Viktor Mayer) |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Buzková, Kateřina |
|
dc.contributor.referee |
Šimon, Tomaš |
|
dc.date.accepted |
2018-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis focusing on strategy and communication of univerities through pro-motional videos. In the theoretical part is described the marketing of universities, its con-tent and form, as well as forms of marketing communication Next part analyzes university communication strategy. The practical part of the thesis fo-cuses on a specific university, its chosen strategy and examples of promotional videos. This section also includes a video analysis of the methods and conventions used. |
|
dc.description.department |
Ateliér Audiovize |
|
dc.description.result |
neobhájeno |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Produkce |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Film Production |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Teorie a praxe audiovizuální tvorby |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Theory and Practice of Audiovisual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
48507
|
|
utb.result.grade |
F |
|
dc.date.submitted |
2018-05-09 |
|
local.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
local.subject |
nábor pracovníků
|
cs |
local.subject |
communication in marketing
|
en |
local.subject |
recruitment
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account