[NEOBHÁJENO] Analýza konvencí a metod náborových audiovizuálních kampaní vysokých škol na příkladu komunikační strategie Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Analýza konvencí a metod náborových audiovizuálních kampaní vysokých škol na příkladu komunikační strategie Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně

Show simple item record

dc.contributor.advisor Mayer, Viktor
dc.contributor.author Valášková, Eliška
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:46Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:46Z
dc.date.issued 2017-12-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43284
dc.description.abstract Tato práce je zaměřena na strategii a komunikaci vysokých škol prostřednictvím propa-gačních videí. V teoretické části je popsán marketing vysokých škol, jeho obsah a podoba, a také formy marketingové komunikace. V další části je rozebírána komunikační strategie vysokých škol. Praktická část práce je zaměřena na konkrétní vysokou školu, její zvolenou strategii a také jsou zde uvedeny příklady propagačních videí. Tato část práce také obsahuje analýzu videí z hlediska používaných metod a konvencí.
dc.format 46 s. (56 980)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject propagace vysokých škol cs
dc.subject audiovizuální kampaň cs
dc.subject propagační video cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject promotion of universities en
dc.subject audiovisual campaign en
dc.subject promotion video en
dc.subject communication en
dc.title [NEOBHÁJENO] Analýza konvencí a metod náborových audiovizuálních kampaní vysokých škol na příkladu komunikační strategie Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně
dc.title.alternative [NEOBHÁJENO] 1. Theoretical Part: Analysis of conventions and methods of recruiting audiovisual campaigns of universities on the example of communication strategy of Tomas Bata University 2. Practical Part: Audiovisual work, running time min. 10 min., production. (Mgr. Viktor Mayer)
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Buzková, Kateřina
dc.contributor.referee Šimon, Tomaš
dc.date.accepted 2018-06-05
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis focusing on strategy and communication of univerities through pro-motional videos. In the theoretical part is described the marketing of universities, its con-tent and form, as well as forms of marketing communication Next part analyzes university communication strategy. The practical part of the thesis fo-cuses on a specific university, its chosen strategy and examples of promotional videos. This section also includes a video analysis of the methods and conventions used.
dc.description.department Ateliér Audiovize
dc.description.result neobhájeno
dc.thesis.degree-discipline Produkce cs
dc.thesis.degree-discipline Film Production en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA.
dc.thesis.degree-program Teorie a praxe audiovizuální tvorby cs
dc.thesis.degree-program Theory and Practice of Audiovisual Arts en
dc.identifier.stag 48507
utb.result.grade F
dc.date.submitted 2018-05-09
local.subject marketingová komunikace cs
local.subject nábor pracovníků cs
local.subject communication in marketing en
local.subject recruitment en


Files in this item

Files Size Format View Description
valášková_2018_dp.pdf 4.375Mb PDF View/Open None
valášková_2018_op.pdf 104.6Kb PDF View/Open None
valášková_2018_vp.pdf 87.28Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account