Informovanost učitelů základních škol o inkluzivním vzdělávání

DSpace Repository

Language: English čeština 

Informovanost učitelů základních škol o inkluzivním vzdělávání

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hanková, Magdalena
dc.contributor.author Hanáčková, Markéta
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:39Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:39Z
dc.date.issued 2017-11-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43124
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou informovanosti učitelů základních škol o inkluzivním vzdělávání. Teoretická část se zabývá teoretickými východisky v oblasti inkluze, charakterizuje žáka se speciálními vzdělávacími potřebami v kontextu docházky na běžnou základní školu a dále se zaměřuje na učitelskou profesi v podmínkách základního školství. Empirická část je zaměřena na zjištění informovanosti učitelů základních škol ve Zlínském kraji o inkluzivním vzdělávání. Data byla získána prostřednictvím dotazníku.
dc.format 83 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject inkluzivní vzdělávání cs
dc.subject žáci se speciálními vzdělávacími potřebami cs
dc.subject učitel základní školy cs
dc.subject kvantitativní výzkum cs
dc.subject inclusive education en
dc.subject students with special educational needs en
dc.subject teacher of primary school en
dc.subject quantitative research en
dc.title Informovanost učitelů základních škol o inkluzivním vzdělávání
dc.title.alternative Awareness of Primary School Teachers about Inclusive Education
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Balaban Cakirpaloglu, Irena
dc.date.accepted 2018-06-04
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the problems of awareness of primary school teachers about inclusive education. The theoretical part deals with the theoretical bases in the field of inclusion, describes the special educational needs of students in the context of primary school attendance and is also focused on pedagogue profession in conditions of primary schools. Practical part of this thesis is focused on survey about inclusive education awareness of primary school teachers in the Zlín Region. Data was obtained by questionnaires.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 48287
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2018-04-27


Files in this item

Files Size Format View Description
hanáčková_2018_dp.pdf 4.621Mb PDF View/Open None
hanáčková_2018_op.docx 17.79Kb Unknown View/Open None
hanáčková_2018_vp.docx 19.16Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account