Osobnost vychovatele v dětském domově
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Blaštíková, Lucie
|
|
dc.contributor.author |
Doležalová, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:39Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:39Z |
|
dc.date.issued |
2017-11-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/43119
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá Osobností vychovatele v dětském domově. Teoretická část vymezuje pojmy, které souvisejí s dětským domovem, ústavní péčí a náplní práce vychovatelů. Praktickou část prezentuje kvalitativní výzkum, který se zabývá vychovatelem a jeho funkcí v oblasti výchovné, vzdělávací a pečovatelské složky v dětském domově. Cílem práce je popsat roli vychovatele, jeho osobní i profesní předpoklady, pravomoci i povinnosti. Prostřednictvím toho analyzovat nedostatky, které vychovatelé v samotném systému vidí. Na základě analýzy jsou navrhnuta možná opatření a zdokonalení pro kvalitnější život v dětském domově. |
|
dc.format |
67 s. (115 646 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Výchova
|
cs |
dc.subject |
ústavní péče
|
cs |
dc.subject |
vychovatel
|
cs |
dc.subject |
dětský domov
|
cs |
dc.subject |
autorita
|
cs |
dc.subject |
odměna
|
cs |
dc.subject |
trest
|
cs |
dc.subject |
Education
|
en |
dc.subject |
institutional care
|
en |
dc.subject |
tutor
|
en |
dc.subject |
children´s home
|
en |
dc.subject |
authority
|
en |
dc.subject |
reward
|
en |
dc.subject |
punishment
|
en |
dc.title |
Osobnost vychovatele v dětském domově |
|
dc.title.alternative |
Personality of an Educator in a Children´s Home |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Martincová, Jana |
|
dc.date.accepted |
2018-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theme of this bachelor thesis is personality of tutor in children´s home. The theoretical part defines expressions which are associated with children´s home, institutional care, and job content tutor. The practical part is represented by qualitative research about function of tutor in rasing, educating and caring for the children. The aim of the work is to desribe the role of tutor, his personal and professional precondition, authorities and duties. Through their work it analysis shortcoming which the see in the system. Based on the analysis possible recommendations for better life conditions in children´s home are suggested. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
48279
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2018-04-27 |
|
local.subject |
dětské domovy
|
cs |
local.subject |
vychovatelé
|
cs |
local.subject |
osobnost pedagoga
|
cs |
local.subject |
children’s homes
|
en |
local.subject |
educators
|
en |
local.subject |
personality of the teacher
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account