Využití digitálních technologií na středních školách
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Karger, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Hladný, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:39Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:39Z |
|
dc.date.issued |
2017-11-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/43098
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá problematikou využití digitálních technologií na středních školách. Teoretická část se zaměřuje na popis digitálních technologií, stručnou historii, možnosti jejich využití v běžném životě i ve vzdělávání, dále vysvětluje pojem digitální gramotnost a její význam ve společnosti a poukazuje na rozdíly mezi středními školami ve využití digitálních technologií. Praktická část se zaměřuje na kvantitativní výzkum provedený dotazníkovým šetřením. |
|
dc.format |
85 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
digitální technologie
|
cs |
dc.subject |
informačně-komunikační technologie
|
cs |
dc.subject |
digitální technologie ve vzdělání
|
cs |
dc.subject |
e-learning
|
cs |
dc.subject |
digitální gramotnost
|
cs |
dc.subject |
střední škola
|
cs |
dc.subject |
digital technologies
|
en |
dc.subject |
information and communication technologies
|
en |
dc.subject |
digital technology in education
|
en |
dc.subject |
e-learning
|
en |
dc.subject |
digital literacy
|
en |
dc.subject |
secondary school
|
en |
dc.title |
Využití digitálních technologií na středních školách |
|
dc.title.alternative |
Use of Digital Technologies at Secondary Schools |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šalenová, Eva |
|
dc.date.accepted |
2018-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Diploma thesis is focused on utilization of digital technologies at secondary schools. The theoretical section is focused on the description of digital technologies, brief history, possibilities of their use in daily life as well as in education, then it is focused on explanation the term digital literacy and its significance in society and it refers to the differences between secondary schools in utilization of digital technologies. The practical section is focused on quantitative research by a questionnaire survey. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
48255
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2018-04-10 |
|
local.subject |
výuka podporovaná počítačem
|
cs |
local.subject |
computer-aided learning
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account