Využití digitálních technologií na středních školách

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití digitálních technologií na středních školách

Show simple item record

dc.contributor.advisor Karger, Tomáš
dc.contributor.author Hladný, Michal
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:39Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:39Z
dc.date.issued 2017-11-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43098
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá problematikou využití digitálních technologií na středních školách. Teoretická část se zaměřuje na popis digitálních technologií, stručnou historii, možnosti jejich využití v běžném životě i ve vzdělávání, dále vysvětluje pojem digitální gramotnost a její význam ve společnosti a poukazuje na rozdíly mezi středními školami ve využití digitálních technologií. Praktická část se zaměřuje na kvantitativní výzkum provedený dotazníkovým šetřením.
dc.format 85 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject digitální technologie cs
dc.subject informačně-komunikační technologie cs
dc.subject digitální technologie ve vzdělání cs
dc.subject e-learning cs
dc.subject digitální gramotnost cs
dc.subject střední škola cs
dc.subject digital technologies en
dc.subject information and communication technologies en
dc.subject digital technology in education en
dc.subject e-learning en
dc.subject digital literacy en
dc.subject secondary school en
dc.title Využití digitálních technologií na středních školách
dc.title.alternative Use of Digital Technologies at Secondary Schools
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šalenová, Eva
dc.date.accepted 2018-05-22
dc.description.abstract-translated This Diploma thesis is focused on utilization of digital technologies at secondary schools. The theoretical section is focused on the description of digital technologies, brief history, possibilities of their use in daily life as well as in education, then it is focused on explanation the term digital literacy and its significance in society and it refers to the differences between secondary schools in utilization of digital technologies. The practical section is focused on quantitative research by a questionnaire survey.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Pedagogy en
dc.identifier.stag 48255
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2018-04-10
local.subject výuka podporovaná počítačem cs
local.subject computer-aided learning en


Files in this item

Files Size Format View Description
hladný_2018_dp.zip 2.992Mb Unknown View/Open None
hladný_2018_op.docx 18.37Kb Unknown View/Open None
hladný_2018_vp.docx 8.473Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account