Rizika zavádění nového výrobku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Tomaštík, Marek
|
|
dc.contributor.author |
Smítal, Josef
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:34Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:34Z |
|
dc.date.issued |
2017-11-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42977
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá problematikou zavádění nového produktu na trh společnosti ADRIA GOLD, s.r.o. Práce je rozdělena do dvou částí na teoretickou a praktickou. V teoretické části se zaměříme na marketingové pojmy, které souvisí s problematikou zavádění nového produktu na trh. V druhé části, která je praktická, budeme využívat teoretické poznatky a následně je aplikovat do praxe, která je rozdělena do několika kapitol. Nejdříve si představíme společnost ADRIA GOLD, s.r.o. a jejich nový produkt Aloe vera. Dále budou sestaveny marketingové analýzy. Jako první je uvedena analýza PEST. Dále budou provedeny analýzy zákazníků a konkurence a v poslední řadě bude sestavena Bostonská matice a udělán návrh na zmírnění rizika zavedení produktu. |
|
dc.format |
72 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
riziko
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
zákazníci
|
cs |
dc.subject |
trh
|
cs |
dc.subject |
produkt
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
Risk
|
en |
dc.subject |
Rival companies
|
en |
dc.subject |
Customers
|
en |
dc.subject |
Market
|
en |
dc.subject |
Product
|
en |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.title |
Rizika zavádění nového výrobku |
|
dc.title.alternative |
The Risk of a New Product Introduction |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Dokulil, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2018-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the problems of a new product´s introduction to the ADRIA GOLD´s company market. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical one. We focus on marketing terms in the theoretical part. These key concepts are related to a new product introduction to the market. In the second practical part, we will make use of theorethical knowledge and we will subsequently apply it into practice which has several chapters too. At first, we will introduce ADRIA GOLD company and its new product aloe. Furthermore, there will be drawn up marketing analyses. Pest is the first introduced analisis. Next, there will be made customers´ and rival companies´ analysis. Finally, there will be drawn up Boston nut and there will be made a risk proposal of a new product introduction. |
|
dc.description.department |
Ústav krizového řízení |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Ovládání rizik |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Risk Control |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Procesní inženýrství |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Process engineering |
en |
dc.identifier.stag |
48118
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2018-05-14 |
|
local.subject |
zavádění nového produktu
|
cs |
local.subject |
introducing a new product
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account