Projekt přípravné fáze průzkumu spotřebního chování nakupujícího v diskontním řetězci v ČR

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt přípravné fáze průzkumu spotřebního chování nakupujícího v diskontním řetězci v ČR

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Skokánková, Eva
dc.date.accessioned 2010-07-15T17:22:09Z
dc.date.available 2017-05-04T23:00:29Z
dc.date.issued 2007-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4296
dc.description.abstract Diplomá práce se zabýva návrhen průzkumu spotřebitelského chování nakupujících v disknotních řetezcích v ČR. Návrh vychází z analýzy maloobchodního trhu zeměřenej na obchodní řetezce. cs
dc.format 92 s., 4 s.obr.příloh cs
dc.format.extent 1930626 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2017
dc.subject marketing cs
dc.subject výzkum cs
dc.subject spotřebitel cs
dc.subject chování cs
dc.subject maloobchod cs
dc.subject marketing en
dc.subject research en
dc.subject consumer en
dc.subject behaviour en
dc.subject retailing en
dc.title Projekt přípravné fáze průzkumu spotřebního chování nakupujícího v diskontním řetězci v ČR cs
dc.title.alternative Introductory phase of marketing research of shoppers'consumer behaviour in the discount stores in the Czech Republic en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Chovancová, Miloslava
dc.date.accepted 2007-05-30
dc.description.abstract-translated This diplom athesis deals with the suggestions of the marketing research of consumer behaviour of shoppers in the discount stores in the Czeech Republic. The suggestions refers to the analysis of retail market focused on retail chains. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 5826
dc.date.assigned 2007-03-09
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
skokánková_2007_dp.pdfBlocked 1.841Mb PDF View/Open
skokánková_2007_vp.doc 46.5Kb Microsoft Word View/Open
skokánková_2007_op.doc 55Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account