dc.contributor.advisor |
Pacholík, Viktor
|
|
dc.contributor.author |
Heinzová, Klára
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:30Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:30Z |
|
dc.date.issued |
2017-10-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42880
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem bakalářské práce je zjistit rozdíly v motivaci žáků ke studiu na různých typech středních škol. První kapitola teoretické části se zabývá základním vymezením pojmu moti-vace, druhá kapitola se zaměřuje na motivace ve školním prostředí. Přibližuje motivaci ke studiu, prvky ovlivňující motivaci k učení, vliv učitele na motivaci žáka a hodnotovou ori-entaci v osobnosti žáka. Třetí kapitola teoretické části se věnuje psychologické charakteris-tice žáka střední školy. Čtvrtá kapitola seznamuje čtenáře s vyšším sekundárním stupněm vzdělávání v České republice. Stěžejní je praktická část zabývající se vyhodnocením dotaz-níkového šetření, kde jsou rozebrány jednotlivé motivační prvky mající vliv na motivaci žáka ke studiu. Závěrem je provedeno shrnutí a vyhodnocení dosažených výsledků. |
|
dc.format |
53 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
motivace ve školním prostředí
|
cs |
dc.subject |
střední škola
|
cs |
dc.subject |
gymnázium
|
cs |
dc.subject |
střední odborná škola
|
cs |
dc.subject |
střední odborné učiliště
|
cs |
dc.subject |
Motivation
|
en |
dc.subject |
Motivation in School Environment
|
en |
dc.subject |
Secondary School
|
en |
dc.subject |
Secondary General School
|
en |
dc.subject |
Secondary Technical School
|
en |
dc.subject |
Secondary Vocational School
|
en |
dc.title |
Rozdíly v motivaci žáků ke studiu na různých typech středních škol |
|
dc.title.alternative |
The Differences in Motivation of Students to Study of Various Types of Secondary Schools |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Navrátilová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2018-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of bachelor thesis is to find differences in the motivation of pupils to study at different types of secondary schools. The first chapter of the theoretical part deals with the basic definition of the concept of motivation, second chapter focuses on motivation in the school environment. The motivational approach study, elements influencing motivation to learn, teacher's influence on pupil's motivation, and value orientation in pupil's personality. The third chapter of the theoretical part devotes to psychological characteristic of a secon-dary school pupil. The fourth chapter introduces readers with higher secondary education in the Czech Republic. The most important component is dealing with the evaluation of the questionnaire survey, where an individual's motivational elements influencing the pupil's motivation to study are analyzed. Evaluation of the results and recommendations for practice are summarized in the final part. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Secondary School Teachers´ Training in Specialized Subjects |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
47995
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2018-04-27 |
|
local.subject |
studijní motivace
|
cs |
local.subject |
střední školy
|
cs |
local.subject |
motivation to study
|
en |
local.subject |
secondary schools
|
en |