dc.contributor.advisor |
Kočvarová, Ilona
|
|
dc.contributor.author |
Čechman, Ondřej
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:30Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:30Z |
|
dc.date.issued |
2017-10-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42873
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zaměřuje na evaluaci vybraného školního vzdělávacího programu s ekonomickým zaměřením z pohledu zaměstnavatelů. Cílem je provést hodnocení jestli školní vzdělávací program reflektuje požadavky zaměstnavatelů na znalosti a dovednosti budoucích absolventů a zároveň hodnotí jestli jsou očekávané výstupy školního vzdělávacího programu naplňovány v rámci výuky. Výstupem je průnik požadavků zaměstnavatelů, obsahu školního vzdělávacího programu a získaných znalosti a dovednosti studentů během studia. Na základě těchto výstupů jsou formulovány doporučení pro zlepšení aktuální situace. |
|
dc.format |
50 s., (77585 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
evaluace
|
cs |
dc.subject |
školní vzdělávací program
|
cs |
dc.subject |
rámcový vzdělávací program
|
cs |
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
zaměstnavatel
|
cs |
dc.subject |
trh práce
|
cs |
dc.subject |
žák
|
cs |
dc.subject |
učitel
|
cs |
dc.subject |
evaluation
|
en |
dc.subject |
school curriculum
|
en |
dc.subject |
framework educational program
|
en |
dc.subject |
competitiveness
|
en |
dc.subject |
employer
|
en |
dc.subject |
labor market
|
en |
dc.subject |
student
|
en |
dc.subject |
teacher
|
en |
dc.title |
Evaluace školního vzdělávacího programu ekonomicky orientované střední školy z hlediska zaměstnavatelů |
|
dc.title.alternative |
Evaluation of School Educational Program of Economically Oriented Secondary School from the Viewpoint of Employers |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Doležalová, Jana |
|
dc.date.accepted |
2018-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis focuses on evaluation of selected school curriculum with economic focus from the point of view of employers. The aim is to assess whether the school curriculum reflects employers' demands on the knowledge and skills of prospective graduates and assesses whether the expected outcomes of the school curriculum are fulfilled within the framework of teaching. The output is the penetration of employer´s requirements, the content of the school curriculum and the acquired knowledge and skills of students during their studies. Based on these outputs, recommendations are formulated to improve the current situation. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Secondary School Teachers´ Training in Specialized Subjects |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
47978
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2018-04-27 |
|
local.subject |
střední ekonomické školy
|
cs |
local.subject |
autoevaluace školy
|
cs |
local.subject |
secondary business schools
|
en |
local.subject |
school self-evaluation
|
en |