Analysing the data delivery focused on TNSInfo in order to satisfy clients needs
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Trojanová, Andrea
|
|
dc.contributor.author |
Stodůlková, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T17:16:41Z |
|
dc.date.issued |
2007-04-24 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/4286
|
|
dc.description.abstract |
Po dohodě se zástupci Delivery Services a TNSInfo týmu, se ve své bakalařské práci zaměřuji na analýzu dodání dat prostřednictvím TNSInfa, jejíž hlavním úkolem je uspokojení uživatelů tohoto portálu. Při svém výzkumu jsem použila SWOT analýzu zaměřenou na TNSInfo a také dotazník, který byl dostupný na hlavním portálu TNSInfa a sloužil ke zjištění spokojenosti a užití TNSInfa klienty. Výsledky mého výykumu jsou prezentovány v podobě konkrétních bodů a graficky znázorněny prostřednictvím grafů a tabulek pro jejich lepší přehlednost. |
cs |
dc.format |
106 s., 7 s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
3154106 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 24.04.2037 |
|
dc.subject |
Data
|
cs |
dc.subject |
TNSInfo portál
|
cs |
dc.subject |
Spokojenost zákazníků
|
cs |
dc.subject |
Marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Internetový dotazník
|
cs |
dc.subject |
Data
|
en |
dc.subject |
TNSInfo portal
|
en |
dc.subject |
Clients satisfaction
|
en |
dc.subject |
Marketing Research
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
Online questionnaire
|
en |
dc.title |
Analysing the data delivery focused on TNSInfo in order to satisfy clients needs |
cs |
dc.title.alternative |
Analysing the data delivery focused on TNSInfo in order to satisfy clients needs |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
|
|
dc.date.accepted |
2007-05-28 |
|
dc.date.vskp-available |
2037-04-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
After agreement with representative from Delivery Services and TNSInfo team I am going to focused at my thesis on analysing delivery data through TNSInfo, which main subject is satisfactying customers of this portal. At my research was used SWOT analysis focused on TNSInfo and also questionnaire, which was available on the main portal of TNSInfo and it was used to find out satisfactory and usage of TNSInfo by clients. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
6956
|
|
dc.date.assigned |
2007-02-27 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account