dc.contributor.advisor |
Vašíková, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Zálešáková, Silvie
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:30Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:30Z |
|
dc.date.issued |
2017-10-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42869
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce popisuje způsob realizace primární logopedické prevence v mateřské škole. Teoretická část práce se soustřeďuje na objasnění pojmu primární logopedická prevence a na komunikační kompetence dítěte předškolního věku, které souvisejí s vývojem jazyka a řeči. Praktická část práce je zaměřena na učitele v mateřské škole, co dělá v rámci primární logopedické prevence a odkrývá, jak logopedická prevence reálně probíhá. Výzkumné šetření bylo založeno na metodách nestrukturované pozorování a polostrukturované interview. Na základě interpretace výzkumných zjištění byl vytvořen teoretický model vztahů v primární logopedické prevenci. |
|
dc.format |
78 s. (153 193 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
primární logopedická prevence
|
cs |
dc.subject |
komunikační kompetence
|
cs |
dc.subject |
jazyk a řeč
|
cs |
dc.subject |
primary speech prevention
|
en |
dc.subject |
communication competences
|
en |
dc.subject |
language and speech
|
en |
dc.title |
Primární logopedická prevence v podmínkách mateřské školy |
|
dc.title.alternative |
Primary speech prevention in kindergarten terms |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kutnohorská, Jana |
|
dc.date.accepted |
2018-06-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis describes the way of realisation of primary speech prevention in kindergarten terms. The theoretical part focuses on clarification concept primary speech prevention and communication competencies of preschool child, which related with language and speech development. The practical part is concentrated on preschool teacher, what does within primary speech prevention and open, how logopedic prevention really takes place. Research was based on unstructured observation and semi-structured interview. The theoretical model of relationships in primary speech prevention was created based on interpretation research findings. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Pedagogika předškolního věku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
47973
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2018-04-19 |
|
local.subject |
mateřské školy
|
cs |
local.subject |
vývoj řeči
|
cs |
local.subject |
logopedická prevence
|
cs |
local.subject |
kindergartens
|
en |
local.subject |
speech development
|
en |
local.subject |
preventing speech and language disorders
|
en |