Analýza práce učitele s dětskými koncepty

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza práce učitele s dětskými koncepty

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wiegerová, Adriana
dc.contributor.author Dalajková, Andrea
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:30Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:30Z
dc.date.issued 2017-10-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42865
dc.description.abstract Diplomová práce má teoreticko-empirický charakter a zabývá se analýzou práce učitele mateřské školy s koncepty dětí předškolního věku. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy a teorie, ze kterých autorka vychází. V textu je také věnována pozornost analýze výzkumů k tématu, s důrazem na způsoby, jak může učitel mateřské školy na koncepty dětí reagovat. V empirické části je představený design a závěry kvalitativního výzkumu, který byl realizován s využitím pozorování a rozhovorů učiteli mateřských škol. V závěru práce jsou interpretovány a analyzovány výsledky výzkumu.
dc.format 68 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject učitele mateřské školy cs
dc.subject dětské koncepty cs
dc.subject badatelské vyučování cs
dc.subject work of kindergarten teacher en
dc.subject children's concepts en
dc.subject research teaching en
dc.title Analýza práce učitele s dětskými koncepty
dc.title.alternative Analysis of the work of kindergarten teacher with children's concepts
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kutnohorská, Jana
dc.date.accepted 2018-06-14
dc.description.abstract-translated The diploma thesis has a theoretical-empirical character and deals with the analysis of the nursery teacher work with the pre-school age children concepts. In the theoretical part the basic concepts and theories which the author based her work on are defined. In the text the attention is also paid to the analysis of the research on the subject with focus on the ways how the nursery teacher can respond to the children concepts. In the empirical part the design and conclusions of the qualitative research carried out with the use of observation and nursery teacher interviews are presented. In conclusion the research results are interpreted and analysed.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Pedagogika předškolního věku cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 47969
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2018-04-20
local.subject dětské prekoncepty cs
local.subject children's conceptions en


Files in this item

Files Size Format View Description
dalajková_2018_dp.pdf 1.593Mb PDF View/Open None
dalajková_2018_op.docx 17.35Kb Unknown View/Open None
dalajková_2018_vp.docx 18.94Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account