Strategie rozvíjení pohybové gramotnosti dětí v podmínkách mateřské školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Strategie rozvíjení pohybové gramotnosti dětí v podmínkách mateřské školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pacholík, Viktor
dc.contributor.author Smětáková, Kateřina
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:30Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:30Z
dc.date.issued 2017-10-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42860
dc.description.abstract Předkládaná diplomová práce se zabývá strategiemi rozvíjení pohybové gramotnosti v podmínkách mateřských škol, vymezuje pojmy pohybová gramotnost, atributy pohybové gramotnosti a výukové strategie. V teoretické části vymezuje teoretická východiska z oblasti struktury pohybové gramotnosti, jejího rozvíjení u dětí předškolního věku a detailně popisuje atributy pohybové gramotnosti. V empirické části jsou prezentovány výsledky kvalitativně orientovaného výzkumu. Výzkum byl realizován prostřednictvím zúčastněného pozorování, ze kterého byl také pořízen videozáznam, zároveň vznikaly záznamy do výzkumného deníku a následně byly zrealizovány polostrukturované interview s učitelkami mateřské školy. Hlavní cíl tohoto výzkumu je popsat strategie rozvíjení pohybové gramotnosti dětí v podmínkách mateřské školy.
dc.format 124 s. (209 394)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject pohybová gramotnost cs
dc.subject atributy pohybové gramotnosti cs
dc.subject výukové strategie cs
dc.subject physical literacy en
dc.subject attributes of physical literacy en
dc.subject teaching strategies en
dc.title Strategie rozvíjení pohybové gramotnosti dětí v podmínkách mateřské školy
dc.title.alternative The strategy of developing children physical literacy in kindergarten conditions
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kutnohorská, Jana
dc.date.accepted 2018-06-15
dc.description.abstract-translated This diploma project deals with strategies that develop physical literacy of children in kindergartens. It defines terms such as physical literacy, attributes of physical literacy and teaching strategies. The theoretical part defines theoretical possibilities of physical literacy structure, its development considering preschool children and it describes the attributes of physical literacy in detail. The empirical part presents results of a qualitative research. The research was implemented through participating in observation, from which was also taken a video, and at the same time other records were taken for the research book. Afterwards, a semi-structured interview with kindergarten teachers was realized. The main aim of this research is to describe strategies of developing physical literacy of kindergarten children.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Pedagogika předškolního věku cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 47964
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2018-04-19
local.subject mateřské školy cs
local.subject pohybové aktivity cs
local.subject kindergartens en
local.subject physical activity en


Files in this item

Files Size Format View Description
smětáková_2018_dp.pdf 2.681Mb PDF View/Open None
smětáková_2018_op.docx 17.37Kb Unknown View/Open None
smětáková_2018_vp.pdf 321.7Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account