dc.contributor.advisor |
Pacholík, Viktor
|
|
dc.contributor.author |
Smětáková, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:30Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:30Z |
|
dc.date.issued |
2017-10-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42860
|
|
dc.description.abstract |
Předkládaná diplomová práce se zabývá strategiemi rozvíjení pohybové gramotnosti v podmínkách mateřských škol, vymezuje pojmy pohybová gramotnost, atributy pohybové gramotnosti a výukové strategie. V teoretické části vymezuje teoretická východiska z oblasti struktury pohybové gramotnosti, jejího rozvíjení u dětí předškolního věku a detailně popisuje atributy pohybové gramotnosti. V empirické části jsou prezentovány výsledky kvalitativně orientovaného výzkumu. Výzkum byl realizován prostřednictvím zúčastněného pozorování, ze kterého byl také pořízen videozáznam, zároveň vznikaly záznamy do výzkumného deníku a následně byly zrealizovány polostrukturované interview s učitelkami mateřské školy. Hlavní cíl tohoto výzkumu je popsat strategie rozvíjení pohybové gramotnosti dětí v podmínkách mateřské školy. |
|
dc.format |
124 s. (209 394) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
pohybová gramotnost
|
cs |
dc.subject |
atributy pohybové gramotnosti
|
cs |
dc.subject |
výukové strategie
|
cs |
dc.subject |
physical literacy
|
en |
dc.subject |
attributes of physical literacy
|
en |
dc.subject |
teaching strategies
|
en |
dc.title |
Strategie rozvíjení pohybové gramotnosti dětí v podmínkách mateřské školy |
|
dc.title.alternative |
The strategy of developing children physical literacy in kindergarten conditions |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kutnohorská, Jana |
|
dc.date.accepted |
2018-06-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma project deals with strategies that develop physical literacy of children in kindergartens. It defines terms such as physical literacy, attributes of physical literacy and teaching strategies. The theoretical part defines theoretical possibilities of physical literacy structure, its development considering preschool children and it describes the attributes of physical literacy in detail. The empirical part presents results of a qualitative research. The research was implemented through participating in observation, from which was also taken a video, and at the same time other records were taken for the research book. Afterwards, a semi-structured interview with kindergarten teachers was realized. The main aim of this research is to describe strategies of developing physical literacy of kindergarten children. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Pedagogika předškolního věku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
47964
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2018-04-19 |
|
local.subject |
mateřské školy
|
cs |
local.subject |
pohybové aktivity
|
cs |
local.subject |
kindergartens
|
en |
local.subject |
physical activity
|
en |