dc.contributor.advisor |
Petrů Puhrová, Barbora
|
|
dc.contributor.author |
Zvardoňová, Ilona
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:29Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:29Z |
|
dc.date.issued |
2017-10-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42850
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce má výzkumný charakter a zabývá se představami rodičů dětí předškolního věku o domácí přípravě v počátku povinné školní docházky. Teoretická část se zabývá přechodem dítěte z mateřské do základní školy, domácí přípravou a jejím významem pro dítě i pro rodiče a také rolí rodiny v domácí přípravě. V praktické části jsou prezentovány výsledky kvalitativně orientovaného výzkumu, který byl realizován pomocí polostrukturovaného rozhovoru s rodiči dětí předškolního věku. Polostrukturovaný rozhovor nám pomohl odhalit představy rodičů, jejichž dítě ve školním roce 2018/2019 zahájí povinnou školní docházku, o domácí přípravě na vyučování. Zjištěním je především to, že hlavní představou rodičů o domácí přípravě jsou domácí úkoly. |
|
dc.format |
46 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
přechod dítěte do základní školy
|
cs |
dc.subject |
domácí příprava na vyučování
|
cs |
dc.subject |
role rodičů v domácí přípravě
|
cs |
dc.subject |
transition of the child to primary school
|
en |
dc.subject |
home preparation for school
|
en |
dc.subject |
parents' role at home preparation
|
en |
dc.title |
Představy rodičů dětí předškolního věku o domácí přípravě |
|
dc.title.alternative |
The preschool children's parents expectations of child's home preparation for school |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pokrivčáková, Silvia |
|
dc.date.accepted |
2018-06-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis examines the attitudes of parents of pre-school pupils towards the preparation needed at the beginning of primary school. The theoretical part deals with the transition between kindergarten and primary school, the preparatory work which could be done by parents and its influence on both parents and children. The practical part presents the research project using qualitative methods. The experiment was conducted with interviews from pre-school children's parents whose children plan to start primary school 2018/2019. The results show that parents's attitudes towards having their children prepared can be best achieved by giving homework. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
47947
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2018-04-25 |
|
local.subject |
domácí příprava žáků a studentů
|
cs |
local.subject |
přechod na základní školu
|
cs |
local.subject |
primární pedagogika
|
cs |
local.subject |
pupils' and students' homework
|
en |
local.subject |
school attendance
|
en |
local.subject |
primary education
|
en |