dc.contributor.advisor |
Pavelková, Marie
|
|
dc.contributor.author |
Zatloukalová, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:29Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:29Z |
|
dc.date.issued |
2017-10-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42849
|
|
dc.description.abstract |
Cílém mé bakalářské práce je vytvořit, realizovat a evaluovat projekt s názvem "Dítě ve světě matematiky" v jedné z mateřských škol. Bakalářská práce má tedy teoreticko-aplikační charakter. Teoretická část část se zabývá významem a obsahem předmatematického vzdělávání v mateřské škole. Praktická část se potom věnuje realizovaným činnostem. V rámci projektu se zaměřením na rozvoj prostorové představivosti a jeho zhodnocením prostřednictvím evaluace a sebereflexe. Součástí evaluace je také doporučení. Projekt je inspirován matema-tickým konceptem p. prof. Hejného s názvem "Krychlové stavby." |
|
dc.format |
84 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Předmatematické vzdělávání v MŠ
|
cs |
dc.subject |
matematická představivost
|
cs |
dc.subject |
prostorové geometrické útvary
|
cs |
dc.subject |
Early-mathematical imagination
|
en |
dc.subject |
spacial geometrical structures
|
en |
dc.subject |
early-mathematical educati-on in nursery school
|
en |
dc.title |
Projekt Dítě ve světě matematiky |
|
dc.title.alternative |
Project The child in the world of mathematics |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Lukášová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2018-06-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main focus of my bachelor´s work is to create and evaluate a project called "A child in a world of mathematics" in one of the nursery schools. The bachelor´s work has indeed a theoretical/practical character. The theoretical part is focused on the purpose and content of an early mathematical education in a nursery school. The practical part is then focused on implementing activities within the bounds of the project with its main attention on develo-pment and its assessment by way of evaluation and self-examination. A part of evaluation is also a recommendation. This project is inspired by a mathematical concept of professor Hejny called "Cubic Structure". |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
47946
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2018-04-24 |
|
local.subject |
mateřské školy
|
cs |
local.subject |
předmatematická představivost
|
cs |
local.subject |
prostorová představivost
|
cs |
local.subject |
projektová výuka
|
cs |
local.subject |
kindergartens
|
en |
local.subject |
pre-mathematical imagination
|
en |
local.subject |
space imagination
|
en |
local.subject |
project method in teaching
|
en |