dc.contributor.advisor |
Majerčíková, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Válková, Ivona
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:29Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:29Z |
|
dc.date.issued |
2017-10-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42846
|
|
dc.description.abstract |
Tématem této bakalářské práce jsou názory učitelů primárního vzdělávání na připravenost dětí na vstup do základní školy. Práce je teoreticko-empirického charakteru. Teoretická část je zaměřena především na pojmy školní zralost a školní připravenost a na objasnění oblastí školní zralosti a připravenosti dětí předškolního věku. Tyto pojmy úzce souvisí se vstupem do základní školy, kde jsou také popsány nároky školy, které jsou na dítě kladeny. Důležité místo zde zaujímá učitel, protože jeho názory jsou pro nás stěžejní. Ve výzkumné části prostřednictvím dotazníkového šetření učitelé vyjadřovali své názory a zkušenosti, které se týkají této problematiky. Zjištěná data byla sumarizována, vyhodnocena a následně interpretována. |
|
dc.format |
49 s. (63 908 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Školní připravenost
|
cs |
dc.subject |
školní zralost
|
cs |
dc.subject |
vstup do základní školy
|
cs |
dc.subject |
School readiness
|
en |
dc.subject |
school maturity
|
en |
dc.subject |
entry into elementary school
|
en |
dc.title |
Názory učitelů primárního vzdělávání na připravenost dětí na vstup do základní školy |
|
dc.title.alternative |
The Views of primary education teachers on the school readiness of children to enter the primary school |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Petrů Puhrová, Barbora |
|
dc.date.accepted |
2018-06-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of this bachelor thesis is the views of primary education teachers on the readiness of children to enter elementary school. The work is of theoretical-empirical character. The theoretical part focuses mainly on the concepts of school maturity and school prepare-dness and on the clarification of the areas of school maturity and pre-school children's rea-diness. These terms are closely related to the entry into the primary school, which also describes the demands of the schools that are placed on the child. An important place here is the teacher, because his / her views are central to us. In the research section, through the questionnaire survey, teachers expressed their opinions and experiences on this issue. The data collected were summarized, evaluated and subsequently interpreted. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
47942
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2018-04-26 |
|
local.subject |
přechod na základní školu
|
cs |
local.subject |
school attendance
|
en |