Rozvoj literární gramotnosti dítěte předškolního věku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Navrátilová, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Plachá, Kamila
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:29Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:29Z |
|
dc.date.issued |
2017-10-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42841
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá rozvojem literární gramotnosti u předškolních dětí prostřednictvím poznávání literárních žánrů a je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá vymezením základních pojmů, jako jsou gramotnost, funkční gramotnost, čtenářská gramotnost a pregramotnost a představuje možnosti rozvoje literární gramotnosti u dětí předškolního věku. V praktické části této bakalářské práce je představen návrh projektu s názvem "Rozvoj literární gramotnosti dětí prostřednictvím poznávání žánrů dětské literatury" a jeho ověření v praxi mateřské školy. Závěrem je poté uvedena evaluace, která nabízí pohled na projekt ze strany dětí jako účastníků a zároveň pohled autorky bakalářské práce. |
|
dc.format |
52 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
funkční gramotnost
|
cs |
dc.subject |
čtenářská gramotnost
|
cs |
dc.subject |
čtenářská pregramotnost
|
cs |
dc.subject |
literární gramotnost
|
cs |
dc.subject |
žánry dětské literatury
|
cs |
dc.subject |
functional literacy
|
en |
dc.subject |
reading literacy
|
en |
dc.subject |
reading pre-literacy
|
en |
dc.subject |
literary literacy
|
en |
dc.subject |
genres of children´s literature
|
en |
dc.title |
Rozvoj literární gramotnosti dítěte předškolního věku |
|
dc.title.alternative |
Development of reading literacy of preschool child |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Doležalová, Jana |
|
dc.date.accepted |
2018-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor thesis deals with the development of literary literacy in preschool children through the discovery of literary genres and it is divided into the theoretical and practical part. The theoretical part deals with the definition of basic concepts such as literacy, functional literacy, reading literacy and pre-literacy and represents the possibilities of developing literary literacy of preschool children. In the practical part of this bachelor thesis is presented plan of the project entitled "Development of literary literacy of children through the discovery of genres of children´s literature" and its verification in kindergarten. At the end, there is an evaluation, which provides the view of the project by children as participants and also the view of the author this bachelor thesis. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
47932
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2018-04-25 |
|
local.subject |
děti předškolního věku
|
cs |
local.subject |
čtenářská pregramotnost
|
cs |
local.subject |
preschool children
|
en |
local.subject |
early reading literacy
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account