Společné edukační aktivity rodičů a dětí před vstupem do základní školy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Petrů Puhrová, Barbora
|
|
dc.contributor.author |
Klofáčová, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:29Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:29Z |
|
dc.date.issued |
2017-10-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42840
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zaměřuje na důležitost, oblibu a postavení vybraných společných edukačních aktivit mezi rodiči a jejich dětmi před vstupem do základní školy. Teoretická část se zabývá stěžejními pojmy vybraného tématu, tedy edukací, edukační činností a školní zralostí i připraveností. Poukazuje na význam domácí přípravy na vstup do základní školy, případné limity společných aktivit a nastiňuje výběr edukačních strategií rodičů a dětí i v zahraničí. V praktické části se zabývá výsledky kvantitativního šetření provedeného prostřednictvím dotazníku určeného rodičům dětí před vstupem do základní školy. |
|
dc.format |
68 s. (88 837 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Edukační aktivita
|
cs |
dc.subject |
školní zralost
|
cs |
dc.subject |
školní připravenost
|
cs |
dc.subject |
tranzice
|
cs |
dc.subject |
Education activity
|
en |
dc.subject |
school maturity
|
en |
dc.subject |
school readiness
|
en |
dc.subject |
transition
|
en |
dc.title |
Společné edukační aktivity rodičů a dětí před vstupem do základní školy |
|
dc.title.alternative |
Parent's and children's educational activities before entering primary school |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pokrivčáková, Silvia |
|
dc.date.accepted |
2018-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis focuses on importance, popularity and position of chosen parent's and children's educational activities before entering primary school. The theoretical part is concerned with pivotal terms of chosen theme, which means an education, eduaction activity and the school maturity as well as readiness. It points to a value of home preparation for readiness to the primary school, potential limits of together activities and outline selection of educational strategies of parents and their children inland and also abroad. The empirical part describes the results of quantitative investigation performed through the questionnaire determined to parents of children before entering primary school. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
47931
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2018-04-25 |
|
local.subject |
rodinná výchova
|
cs |
local.subject |
gramotnost
|
cs |
local.subject |
školní zralost
|
cs |
local.subject |
přechod na základní školu
|
cs |
local.subject |
family education
|
en |
local.subject |
literacy
|
en |
local.subject |
school readiness
|
en |
local.subject |
school attendance
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account