Porovnání úrovně sociálních dovedností dětí v městských a vesnických mateřských školách

DSpace Repository

Language: English čeština 

Porovnání úrovně sociálních dovedností dětí v městských a vesnických mateřských školách

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pacholík, Viktor
dc.contributor.author Laubová, Petra
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:29Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:29Z
dc.date.issued 2017-10-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42838
dc.description.abstract Bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter. Cílem bakalářské práce je popsat a porovnat úroveň sociálních dovedností dětí v městských a vesnických mateřských školách. V teoretické části sumarizujeme vývoj osobnosti dítěte předškolního věku, socializaci dítěte v rodině a v mateřské škole, úroveň a rozvoj sociálních dovedností dětí. V praktické části předkládáme výsledky kvantitativně orientovaného výzkumu realizovaného prostřednic-tvím strukturovaného pozorování. Jsou zde vyhodnoceny výsledky dětí z městských a ves-nických mateřských škol, zjištěny rozdíly mezi nimi, srovnány výsledky mezi dívkami a chlapci, stanoven celkový průměr. Ze zjištěných dat vyplynulo, že děti z vesnických mateř-ských škol dosáhly lepší úrovně sociálních dovedností než děti z městských mateřských škol.
dc.format 57 s. 79 442
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální dovednosti cs
dc.subject sociální učení cs
dc.subject socializace cs
dc.subject social skills en
dc.subject social learning en
dc.subject socialization en
dc.title Porovnání úrovně sociálních dovedností dětí v městských a vesnických mateřských školách
dc.title.alternative Comparison of social skills level of children in urban and rural kindergartens
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vašíková, Jana
dc.date.accepted 2018-06-11
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis has a theoretical-empirical character. The aim of the bachelor thesis is to describe and compare the level of social skills of children in urban and rural kindergartens. In the theoretical part, we summarize the development of the pre-school child's personality, the socialization of the child in the family and nursery school, the level and development of the children's social skills. In the practical part, we present the results of quantitative re-search carried out through structured observation. The results of children from urban and rural nursery schools are evaluated, the differences between them, the results between girls and boys compared, the overall average is determined. The findings show that children from rural kindergartens have achieved a better level of social skills than children in urban kindergartens.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 47928
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2018-04-27
local.subject sociální dovednosti cs
local.subject hodnocení žáků cs
local.subject předškoláci cs
local.subject mateřské školy cs
local.subject města cs
local.subject vesnice cs
local.subject social skills en
local.subject evaluation of school children en
local.subject preschool children en
local.subject kindergartens en
local.subject cities and towns en
local.subject villages en


Files in this item

Files Size Format View Description
laubová_2018_dp.pdf 3.240Mb PDF View/Open None
laubová_2018_op.docx 16.24Kb Unknown View/Open None
laubová_2018_vp.docx 18.02Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account