dc.contributor.advisor |
Pacholík, Viktor
|
|
dc.contributor.author |
Laubová, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:29Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:29Z |
|
dc.date.issued |
2017-10-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42838
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter. Cílem bakalářské práce je popsat a porovnat úroveň sociálních dovedností dětí v městských a vesnických mateřských školách. V teoretické části sumarizujeme vývoj osobnosti dítěte předškolního věku, socializaci dítěte v rodině a v mateřské škole, úroveň a rozvoj sociálních dovedností dětí. V praktické části předkládáme výsledky kvantitativně orientovaného výzkumu realizovaného prostřednic-tvím strukturovaného pozorování. Jsou zde vyhodnoceny výsledky dětí z městských a ves-nických mateřských škol, zjištěny rozdíly mezi nimi, srovnány výsledky mezi dívkami a chlapci, stanoven celkový průměr. Ze zjištěných dat vyplynulo, že děti z vesnických mateř-ských škol dosáhly lepší úrovně sociálních dovedností než děti z městských mateřských škol. |
|
dc.format |
57 s. 79 442 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sociální dovednosti
|
cs |
dc.subject |
sociální učení
|
cs |
dc.subject |
socializace
|
cs |
dc.subject |
social skills
|
en |
dc.subject |
social learning
|
en |
dc.subject |
socialization
|
en |
dc.title |
Porovnání úrovně sociálních dovedností dětí v městských a vesnických mateřských školách |
|
dc.title.alternative |
Comparison of social skills level of children in urban and rural kindergartens |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vašíková, Jana |
|
dc.date.accepted |
2018-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis has a theoretical-empirical character. The aim of the bachelor thesis is to describe and compare the level of social skills of children in urban and rural kindergartens. In the theoretical part, we summarize the development of the pre-school child's personality, the socialization of the child in the family and nursery school, the level and development of the children's social skills. In the practical part, we present the results of quantitative re-search carried out through structured observation. The results of children from urban and rural nursery schools are evaluated, the differences between them, the results between girls and boys compared, the overall average is determined. The findings show that children from rural kindergartens have achieved a better level of social skills than children in urban kindergartens. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
47928
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2018-04-27 |
|
local.subject |
sociální dovednosti
|
cs |
local.subject |
hodnocení žáků
|
cs |
local.subject |
předškoláci
|
cs |
local.subject |
mateřské školy
|
cs |
local.subject |
města
|
cs |
local.subject |
vesnice
|
cs |
local.subject |
social skills
|
en |
local.subject |
evaluation of school children
|
en |
local.subject |
preschool children
|
en |
local.subject |
kindergartens
|
en |
local.subject |
cities and towns
|
en |
local.subject |
villages
|
en |