Obsahová analýza výročních zpráv mateřských škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Obsahová analýza výročních zpráv mateřských škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kočvarová, Ilona
dc.contributor.author Janoštíková, Barbora
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:29Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:29Z
dc.date.issued 2017-10-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42835
dc.description.abstract Bakalářská práce je výzkumného charakteru a zabývá se obsahovou analýzou výročních zpráv vybraných mateřských škol v rámci České republiky. Teoretická část se zaměřuje na problematiku výročních zpráv mateřských škol, respektive na důležitost psaní tohoto dokumentu a také na kvalitu škol, která úzce souvisí jak s výroční zprávou, tak s evaluací těchto vzdělávacích zařízení. V praktické části je prostřednictvím metody kvantitativně orientovaného výzkumu podrobně analyzováno 18 výročních zpráv mateřských škol. Pomocí relevantních kategorií sestavených dle doporučení školského zákona č. 561/2004 Sb. bylo zjišťováno, jakým způsobem jsou psány výroční zprávy v mateřských školách, které byly předmětem výzkumu. Na základě výsledků výzkumu bylo zjištěno, že pouze 7 mateřských škol se řídí doporučeným obsahem o výročních zprávách uvedené ve vyhlášce.
dc.format 65 s. (80 903 znaků bez mezer)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject výroční zpráva cs
dc.subject kvalita školy cs
dc.subject evaluace cs
dc.subject autoevaluace cs
dc.subject annual report en
dc.subject quality of school en
dc.subject evaluation en
dc.subject self-evaluation en
dc.title Obsahová analýza výročních zpráv mateřských škol
dc.title.alternative Content analysis of annual reports of kindergartens
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Majerčíková, Jana
dc.date.accepted 2018-06-11
dc.description.abstract-translated Bachelor Thesis has a research character and deals with the content analysis of the annual reports from selected kindergartens within the whole Czech Republic. The theoretical part focuses on the issues of annual reports of the kindergartens and the importance of writing this document, respectively. The quality of the school, which is related to both, the annual report and the evaluation of these educational facilities, is described as well. In the practical part, 18 annual reports of the kindergartens are analysed via methodology of quantitatively oriented research. Using the relevant categories compiled according to the recommendation of the Education Act No. 561/2004, it was investigated in which way the annual reports of the kindergartens subjected to the research were written. Based on the results of the research, only 7 kindergartens were found to apply the recommended content of the annual reports contained in decree.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 47925
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2018-04-25
local.subject autoevaluace školy cs
local.subject mateřské školy cs
local.subject school self-evaluation en
local.subject kindergartens en


Files in this item

Files Size Format View Description
janoštíková_2018_dp.pdf 3.203Mb PDF View/Open None
janoštíková_2018_op.docx 17.06Kb Unknown View/Open None
janoštíková_2018_vp.docx 17.55Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account