Využití pohádek pro rozvoj předmatematického vzdělávání v mateřské škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití pohádek pro rozvoj předmatematického vzdělávání v mateřské škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pavelková, Marie
dc.contributor.author Jančová, Jana
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:29Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:29Z
dc.date.issued 2017-10-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42834
dc.description.abstract Záměrem této bakalářské práce je připravit, realizovat a evaluovat projekt pohádek pro rozvoj předmatematického vzdělávání v mateřské škole. Bakalářská práce má teoreticko- aplikační charakter. V teoretické části jsou specifikovány poznatky o předškolním dítěti, předmatematickém vzdělávání v mateřské škole a postavení pohádky v životě dítěte. Tvoří ji tři kapitoly a podkapitoly. Aplikační část práce spočívá v přípravě, realizaci a evaluaci projektu. Prezentuje využití pohádek, které jsou doplněny aktivitami zaměřenými na rozvoj předmatematického vzdělávání. V závislosti na realizaci tohoto dokumentu je součástí evaluace a následné doporučení pro učitele v další praxi.
dc.format 71 s. (97 754)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject pohádka cs
dc.subject předmatematické vzdělávání cs
dc.subject fairy tale en
dc.subject pre-mathematical education en
dc.title Využití pohádek pro rozvoj předmatematického vzdělávání v mateřské škole
dc.title.alternative The use of fairy tales for the development of pre-mathematical education at kindergarten
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Lukášová, Hana
dc.date.accepted 2018-06-11
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor thesis is to prepare, implement and evaluate the project of fairy tales for the development of pre-mathematical education in kindergarten. The bachelor thesis has a theoretical-application character. In the theoretical part are specified the knowledge about pre-school child, pre-mathematical education in kindergarten and the position of fairy tale in the life of the child. It consists of three chapters and subchapters. The application part of the thesis consists in the preparation, implementation and evaluation of the project. It presents the use of fairy tales, supplemented by activities aimed at the development of pre-mathematical education. Depending on the implementation of this document, it is part of the evaluation and subsequent recommendations for teachers in further practice.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 47924
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2018-04-26
local.subject mateřské školy cs
local.subject preprimární pedagogika cs
local.subject matematika cs
local.subject kindergartens en
local.subject pre-primary education en
local.subject mathematics en


Files in this item

Files Size Format View Description
jančová_2018_dp.pdf 5.798Mb PDF View/Open None
jančová_2018_op.docx 17.81Kb Unknown View/Open None
jančová_2018_vp.docx 17.23Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account