Využití výtvarných experimentů v mateřské škole
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vašíková, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Rubíčková, Šárka
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:28Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:28Z |
|
dc.date.issued |
2017-10-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42822
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce aplikačního charakteru je zaměřena na využívání výtvarných experimentů v prostředí mateřské školy. Teoretická východiska tvoří sumarizaci základních poznatků o výtvarné výchově, jejím pojetí v mateřské škole a jejím uchopením v kurikulu. Dále se zabývá pojmem výtvarný experiment a jeho vztahu k experimentům jiného charakteru. V druhé části práce je zpracován projekt, který tvoří soubor výtvarných experimentů pro děti předškolního věku a který byl aplikován ve vybrané mateřské škole. Následná evaluace nabízí reflexi projektu, na jehož základě je zpracováno doporučení pro praxi mateřských škol. |
|
dc.format |
90 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
výtvarný experiment
|
cs |
dc.subject |
předškolní věk
|
cs |
dc.subject |
tvořivost výtvarná činnost
|
cs |
dc.subject |
badatelsky orientovaná výuka
|
cs |
dc.subject |
art experiment
|
en |
dc.subject |
preschool age
|
en |
dc.subject |
creativity
|
en |
dc.subject |
art activity
|
en |
dc.subject |
inquiry-based instruction
|
en |
dc.title |
Využití výtvarných experimentů v mateřské škole |
|
dc.title.alternative |
Utilization of art experiments in kindergarten |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Trávníčková, Petra |
|
dc.date.accepted |
2018-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis of application character is focused on the use of art experiments in kindergarten surroundings. The theoretical basis create the summarization of basic knowledge about art education, its concept in kindergarten and its understanding in the curriculum. It also deals with the concept of art experiment and its relation to experiments of other character. In the second part of the work is elaborated a project, which forms a set of art experiments for children of preschool age and which was applied in selected kindergarten. The subsequent evaluation offers the reflection of the project. On this project´s basis is the recommendations for the kindergarten´s practice made. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
47902
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2018-04-27 |
|
local.subject |
mateřské školy
|
cs |
local.subject |
výtvarná výchova
|
cs |
local.subject |
kindergartens
|
en |
local.subject |
art education
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account