dc.contributor.advisor |
Kočvarová, Ilona
|
|
dc.contributor.author |
Panáčková, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:28Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:28Z |
|
dc.date.issued |
2017-10-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42821
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je výzkumného charakteru a zaměřuje se na hodnocení kvality mateřské školy. Hlavními hodnotiteli kvality jsou rodiče dětí, které navštěvují dané mateřské školy. V teoretické části objasňujeme vztah mateřské školy a rodiny, kvalitu školy, hodnocení a jeho základní metody. Cílem praktické části práce je zjistit, jak rodiče hodnotí vybrané aspekty mateřské školy, kterou navštěvuje jejich dítě. V rámci výzkumného šetření jsou zpracována, vyhodnocena a interpretována data získaná za pomocí dotazníku. Interpretace výsledků poukazuje na to, že jsou rodiče spokojeni se všemi oblastmi. Na základě výsledků šetření je navrhnuto doporučení případných změn mateřské škole. |
|
dc.format |
65 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Vztahy školy a rodiny
|
cs |
dc.subject |
kvalita školy
|
cs |
dc.subject |
hodnocení
|
cs |
dc.subject |
School and family relationships
|
en |
dc.subject |
school quality
|
en |
dc.subject |
evaluation
|
en |
dc.title |
Hodnocení kvality mateřské školy z hlediska rodičů |
|
dc.title.alternative |
Quality assessment in nursery from the view of parents |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Majerčíková, Jana |
|
dc.date.accepted |
2018-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis has a research character and focuses on the quality assessment of kindergarten. The main assessors of the quality of these schools are parents of children attending different kindergartens. In the theoretical part, we describe the relationship between the kindergarten and family, school quality, assessment and its basic methods. The aim of the practical part is to find out the way the parents evaluate the selected aspects of the kindergarten which is attended by their child. The data, which are obtained through the questionnaire, are then processed, evaluated and interpreted. Interpretation of the results shows that parents are satisfied with all of the areas. According to the results of this survey, there is suggestion for possible changes in the kindergarten. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
47901
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2018-04-25 |
|
local.subject |
mateřské školy
|
cs |
local.subject |
evaluace
|
cs |
local.subject |
kindergartens
|
en |
local.subject |
evaluation
|
en |