Hodnocení kvality mateřské školy z hlediska rodičů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Hodnocení kvality mateřské školy z hlediska rodičů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kočvarová, Ilona
dc.contributor.author Panáčková, Petra
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:28Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:28Z
dc.date.issued 2017-10-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42821
dc.description.abstract Bakalářská práce je výzkumného charakteru a zaměřuje se na hodnocení kvality mateřské školy. Hlavními hodnotiteli kvality jsou rodiče dětí, které navštěvují dané mateřské školy. V teoretické části objasňujeme vztah mateřské školy a rodiny, kvalitu školy, hodnocení a jeho základní metody. Cílem praktické části práce je zjistit, jak rodiče hodnotí vybrané aspekty mateřské školy, kterou navštěvuje jejich dítě. V rámci výzkumného šetření jsou zpracována, vyhodnocena a interpretována data získaná za pomocí dotazníku. Interpretace výsledků poukazuje na to, že jsou rodiče spokojeni se všemi oblastmi. Na základě výsledků šetření je navrhnuto doporučení případných změn mateřské škole.
dc.format 65
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Vztahy školy a rodiny cs
dc.subject kvalita školy cs
dc.subject hodnocení cs
dc.subject School and family relationships en
dc.subject school quality en
dc.subject evaluation en
dc.title Hodnocení kvality mateřské školy z hlediska rodičů
dc.title.alternative Quality assessment in nursery from the view of parents
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Majerčíková, Jana
dc.date.accepted 2018-06-13
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis has a research character and focuses on the quality assessment of kindergarten. The main assessors of the quality of these schools are parents of children attending different kindergartens. In the theoretical part, we describe the relationship between the kindergarten and family, school quality, assessment and its basic methods. The aim of the practical part is to find out the way the parents evaluate the selected aspects of the kindergarten which is attended by their child. The data, which are obtained through the questionnaire, are then processed, evaluated and interpreted. Interpretation of the results shows that parents are satisfied with all of the areas. According to the results of this survey, there is suggestion for possible changes in the kindergarten.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 47901
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2018-04-25
local.subject mateřské školy cs
local.subject evaluace cs
local.subject kindergartens en
local.subject evaluation en


Files in this item

Files Size Format View Description
panáčková_2018_dp.pdf 1.469Mb PDF View/Open None
panáčková_2018_op.docx 17.09Kb Unknown View/Open None
panáčková_2018_vp.docx 17.16Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account