Land art jako prostředek poznávání přírody v mateřské škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Land art jako prostředek poznávání přírody v mateřské škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vašíková, Jana
dc.contributor.author Nevařilová, Monika
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:28Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:28Z
dc.date.issued 2017-10-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42820
dc.description.abstract Bakalářská práce má aplikační charakter. Zabývá se tématem land artu jako prostředku poznávání přírody v mateřské škole. Teoretická část vymezuje pojmy land art a environmentální výchova v návaznosti na výtvarnou činnost v mateřské škole. Praktická část obsahuje návrh projektu s aktivitami zaměřenými na využití land artu k poznávání přírody. Projekt byl ověřen ve vybrané mateřské škole a na základě toho evaluován. V závěru práce jsou zpracována doporučení pro praxi.
dc.format 65 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject land art cs
dc.subject environmentální výchova cs
dc.subject výtvarná činnost cs
dc.subject land art en
dc.subject environmental education en
dc.subject art activities en
dc.title Land art jako prostředek poznávání přírody v mateřské škole
dc.title.alternative Land art as a means of experiencing nature in preschool
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Černá, Libuše
dc.date.accepted 2018-06-13
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis has an application character and deals with land art as a concept of recognizing means of nature in kinder garden. Theoretical part of this thesis describes the meaning land art and environmental education as a follow-up to art activities in kinder garden. Practical part consists of project proposal with activities focused on the use of land art as a tool for environmental education. This project was applied in selected kinder garden and evaluated on its basis. The recommendation for praxis are summed up in the final chapter of this thesis.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 47900
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2018-04-25
local.subject výtvarné práce cs
local.subject příroda cs
local.subject děti předškolního věku cs
local.subject mateřské školy cs
local.subject handicraft en
local.subject nature en
local.subject preschool children en
local.subject kindergartens en


Files in this item

Files Size Format View Description
nevařilová_2018_dp.pdf 5.712Mb PDF View/Open None
nevařilová_2018_op.docx 17.31Kb Unknown View/Open None
nevařilová_2018_vp.docx 17.04Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account