Školní připravenost dítěte z pohledu učitelek mateřských škol
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Petrů Puhrová, Barbora
|
|
dc.contributor.author |
Malá, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:27Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:27Z |
|
dc.date.issued |
2017-10-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42817
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce pojednává o problematice školní připravenosti dítěti z pohledu učitelek mateřských škol. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Část teoretická je zaměřena zejména na všeobecný popis dané problematiky školní připravenosti a školní zralosti pomocí zpracování odborných zdrojů. Součástí této části bylo také popsat ukotvení v legislativě z hlediska odkladu školní docházky či zápisu do základní školy. Praktická část se věnuje popisu zjištění z kvalitativně orientovaného výzkumného šetření, jak učitelky mateřských škol vnímají komplexnost přípravy dětí předškolního věku pro vstup do základního vzdělávání, dále odhaluje strategie rozvoje dětí učitelkami mateřských škol v oblasti školní připravenosti, a odkrývá možné aspekty ovlivňující školní připravenost pohledem učitelek. |
|
dc.format |
55 s. (61 922) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
školní připravenost
|
cs |
dc.subject |
školní zralost
|
cs |
dc.subject |
zápis ke školní docházce
|
cs |
dc.subject |
odklad školní docházky
|
cs |
dc.subject |
school readiness
|
en |
dc.subject |
school maturity
|
en |
dc.subject |
enrolment to the school attendance
|
en |
dc.subject |
school attendance delay
|
en |
dc.title |
Školní připravenost dítěte z pohledu učitelek mateřských škol |
|
dc.title.alternative |
The preschool teacher´s perspective on the child´s school readiness |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pokrivčáková, Silvia |
|
dc.date.accepted |
2018-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor thesis deals with the issue of child´s school readiness from the preschool tea-chers´s perspective. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theo-retical part is focused mainly on general description of the issue of school readiness and school maturity by processing of professional specialized sources. A part of this was also a description of anchoring in legislation in terms of school attendance delay or enrolment to the school attendance. The practical part is devoted to the observation of how kindergarten teachers perceive the level of school readiness of preschool children, to try to describe stra-tegies for the development of nursery school teachers in the area of school readiness, and to reveal possible aspects influencing school readiness. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
47897
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2018-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account