Školní připravenost dítěte z pohledu učitelek mateřských škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Školní připravenost dítěte z pohledu učitelek mateřských škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Petrů Puhrová, Barbora
dc.contributor.author Malá, Veronika
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:27Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:27Z
dc.date.issued 2017-10-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42817
dc.description.abstract Bakalářská práce pojednává o problematice školní připravenosti dítěti z pohledu učitelek mateřských škol. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Část teoretická je zaměřena zejména na všeobecný popis dané problematiky školní připravenosti a školní zralosti pomocí zpracování odborných zdrojů. Součástí této části bylo také popsat ukotvení v legislativě z hlediska odkladu školní docházky či zápisu do základní školy. Praktická část se věnuje popisu zjištění z kvalitativně orientovaného výzkumného šetření, jak učitelky mateřských škol vnímají komplexnost přípravy dětí předškolního věku pro vstup do základního vzdělávání, dále odhaluje strategie rozvoje dětí učitelkami mateřských škol v oblasti školní připravenosti, a odkrývá možné aspekty ovlivňující školní připravenost pohledem učitelek.
dc.format 55 s. (61 922)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject školní připravenost cs
dc.subject školní zralost cs
dc.subject zápis ke školní docházce cs
dc.subject odklad školní docházky cs
dc.subject school readiness en
dc.subject school maturity en
dc.subject enrolment to the school attendance en
dc.subject school attendance delay en
dc.title Školní připravenost dítěte z pohledu učitelek mateřských škol
dc.title.alternative The preschool teacher´s perspective on the child´s school readiness
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pokrivčáková, Silvia
dc.date.accepted 2018-06-13
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis deals with the issue of child´s school readiness from the preschool tea-chers´s perspective. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theo-retical part is focused mainly on general description of the issue of school readiness and school maturity by processing of professional specialized sources. A part of this was also a description of anchoring in legislation in terms of school attendance delay or enrolment to the school attendance. The practical part is devoted to the observation of how kindergarten teachers perceive the level of school readiness of preschool children, to try to describe stra-tegies for the development of nursery school teachers in the area of school readiness, and to reveal possible aspects influencing school readiness.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 47897
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2018-04-25


Files in this item

Files Size Format View Description
malá_2018_dp.pdf 4.580Mb PDF View/Open None
malá_2018_op.pdf 162.9Kb PDF View/Open None
malá_2018_vp.docx 17.74Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account