Telemarketing jako nástroj získávání nových zákazníků firmy Danex s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Džieržavová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Kučerová, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T17:13:10Z |
|
dc.date.issued |
2006-12-08 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/4274
|
|
dc.description.abstract |
Ve své práci pomáhám s hledáním nových zákazníků pro firmu Danex s.r.o. Jako nástroj hledání nových zákazníků jsem použila telemarketing. Vytvořila jsem databázi firem. Pro-střednictvím telefonu jsem oslovovala potencionální zákazníky, s kterými jsem spolupraco-vala na vyplnění dotazníku " Spokojenost s reklamními agenturami". Na základě tohoto telefonu jim byl zaslán produktový katalog firmy Danex s.r.o. |
cs |
dc.format |
56 s., 8s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2180691 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 08.12.2036 |
|
dc.subject |
telemarketing
|
cs |
dc.subject |
databáze
|
cs |
dc.subject |
reklamní agentura
|
cs |
dc.subject |
produktový katalog
|
cs |
dc.subject |
telemarketing
|
en |
dc.subject |
database
|
en |
dc.subject |
advertising agency
|
en |
dc.subject |
product catalogue
|
en |
dc.title |
Telemarketing jako nástroj získávání nových zákazníků firmy Danex s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Telemarketing as an instrument of getting new clients for the advertise company Danex Ltd. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
|
|
dc.date.accepted |
2007-01-24 |
|
dc.date.vskp-available |
2036-12-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my work I help with searching the new clients for advertise company Danex Ltd. I used telemarketing as an instrument for getting the new clients. I created the database of the firms. By the telephone I spoke to the potential clients. I cooperated with them for filling the questionary " Content with services of the advertising agencies." On the basis of this telephone talk was send the product catalogue of Danex Ltd to this firms. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
4697
|
|
dc.date.assigned |
2006-10-06 |
|
utb.result.grade |
D |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account