dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Jenčke, Josef
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:24Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:24Z |
|
dc.date.issued |
2017-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42726
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového řízení v pivovarnictví, přesněji řečeno na pivovar Holba, a. s. Cílem práce je definice základních marketingo-vých pojmů. Teoretická část popisuje marketingový mix, marketingové řízení a následně i popis marketingových analýz, kterými jsou SWOT analýza, PESTE analýza a Porterův model pěti sil. V praktické části bude představen samotný pivovar Holba a následně vy-pracovány jednotlivé analýzy, které udají určitý přehled o marketingovém řízení společ-nosti. A nakonec budou společnosti předány určitá doporučení, která budou podrobena časovým, nákladovým a rizikovým analýzám. |
|
dc.format |
62 s. (86 572 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
pivovarnictví
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
PESTE analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterův model pěti sil
|
cs |
dc.subject |
marketingové řízení
|
cs |
dc.subject |
brewery
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
PESTE analysis
|
en |
dc.subject |
Porter's five forces analysis
|
en |
dc.subject |
marketing management
|
en |
dc.title |
Analýza úrovně marketingového řízení v pivovaru Holba a.s. |
|
dc.title.alternative |
Analysis of the Level of Marketing Management at the Brewery Holba |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Horák, Martin |
|
dc.date.accepted |
2018-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor thesis is aimed on marketing management in brewery, more precisely on brewery Holba, Plc. The aim of this thesis is to define basic marketing terms. Teoretical part describes marketing mix, marketing management and then description of analyses, which are SWOT analysis, PESTE analysis, Porter's five forces analysis. The practical part contains introduction of Holba brewery, then those analysis are going to be made. Those analysis should give some overwiev of the management marketing of the company. Finally some recommendations will be presented to a company and those recommendati-ons will be tested by time, cost and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
45942
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2018-05-14 |
|