Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely ve vybrané firmě
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Chlapík, David
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:24Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:24Z |
|
dc.date.issued |
2017-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42725
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá analýzou sociálních sítí a jejich možným využitím pro marketingové účely ve vybrané firmě. Struktura bakalářské práce je rozdělena do dvou částí a to do teoretické a praktické. Teoretická část je zaměřena na internetový marketing, Web 2.0 a sociální sítě, kde se podrobněji zabývá jejich vývojem, současnými trendy a jednotlivými nejpopulárnějšími sociálními médii. V následující praktické části jsou tyto poznatky uplatněny při analýze současného internetového marketingu na sociálních sítích vybrané firmy. V praktické části se mimo jiné nachází základní informace o vybrané firmě a následují výsledky dotazníkového šetření, které zkoumalo chování uživatelů na sociálních sítích. Na základě dotazníku jsou na závěr doporučeny návrhy na zlepšení současné situace. |
|
dc.format |
71 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
Web 2.0
|
cs |
dc.subject |
Sociální média
|
cs |
dc.subject |
Sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
Youtube
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
Internet marketing
|
en |
dc.subject |
Web 2.0
|
en |
dc.subject |
Social media
|
en |
dc.subject |
Social networks
|
en |
dc.subject |
Youtube
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.title |
Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely ve vybrané firmě |
|
dc.title.alternative |
Analysis of Social Networks and its Use for Marketing Purposes in Selected Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Chovancová, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2018-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the analysis of social networks and their possible use for marketing purposes in selected company. The structure of the bachelor thesis is divided in to two parts: theoretical and practical. The theoretical part focuses on internet marketing, Web 2.0 and social networking, which deals in detail with their development, current trends and the most popular social media. In the following practical parts, this knowledge is used in the analysis of current internet marketing in selected company. The practical part includes, among other things, the basic information about the selected company, and the results of the question naire survey of the behavior of users on social networks. Based on the question naire, suggestions are made to improve the current situation. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
45939
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2018-05-14 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account