Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely ve vybrané firmě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely ve vybrané firmě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Chlapík, David
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:24Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:24Z
dc.date.issued 2017-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42725
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá analýzou sociálních sítí a jejich možným využitím pro marketingové účely ve vybrané firmě. Struktura bakalářské práce je rozdělena do dvou částí a to do teoretické a praktické. Teoretická část je zaměřena na internetový marketing, Web 2.0 a sociální sítě, kde se podrobněji zabývá jejich vývojem, současnými trendy a jednotlivými nejpopulárnějšími sociálními médii. V následující praktické části jsou tyto poznatky uplatněny při analýze současného internetového marketingu na sociálních sítích vybrané firmy. V praktické části se mimo jiné nachází základní informace o vybrané firmě a následují výsledky dotazníkového šetření, které zkoumalo chování uživatelů na sociálních sítích. Na základě dotazníku jsou na závěr doporučeny návrhy na zlepšení současné situace.
dc.format 71 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Internetový marketing cs
dc.subject Web 2.0 cs
dc.subject Sociální média cs
dc.subject Sociální sítě cs
dc.subject Youtube cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject Internet marketing en
dc.subject Web 2.0 en
dc.subject Social media en
dc.subject Social networks en
dc.subject Youtube en
dc.subject Facebook en
dc.title Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely ve vybrané firmě
dc.title.alternative Analysis of Social Networks and its Use for Marketing Purposes in Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Chovancová, Miloslava
dc.date.accepted 2018-06-04
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the analysis of social networks and their possible use for marketing purposes in selected company. The structure of the bachelor thesis is divided in to two parts: theoretical and practical. The theoretical part focuses on internet marketing, Web 2.0 and social networking, which deals in detail with their development, current trends and the most popular social media. In the following practical parts, this knowledge is used in the analysis of current internet marketing in selected company. The practical part includes, among other things, the basic information about the selected company, and the results of the question naire survey of the behavior of users on social networks. Based on the question naire, suggestions are made to improve the current situation.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 45939
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2018-05-14


Files in this item

Files Size Format View Description
chlapík_2018_dp.pdf 4.614Mb PDF View/Open None
chlapík_2018_op.docx 22.23Kb Unknown View/Open None
chlapík_2018_vp.docx 22.13Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account