Projekt zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Haltofová, Barbora
|
|
dc.contributor.author |
Vondruška, Matěj
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:23Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:23Z |
|
dc.date.issued |
2017-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42699
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá projektem zlepšení marketingové komunikace ve vybrané spo-lečnosti. Práce je rozdělena do tří částí. První je část teoretická, která se zabývá teoretický-mi poznatky a trendy z oblasti marketingu služeb, cestovního ruchu a marketingové komu-nikace. Teoretická část slouží jako podklad pro část praktickou a projektovou. Praktická část se zabývá analýzou současného stavu marketingové komunikace společnosti, která je provedena za pomoci dotazníkového šetření a dalších marketingových analýz. Výsledky analytické části jsou použity pro tvorbu návrhů zlepšení marketingové komunikace, které jsou realizovány v projektové části práce. Projektová řešení jsou podrobena nákladové, ča-sové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
102 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
Event Marketing
|
cs |
dc.subject |
digitální marketing
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
projekt
|
cs |
dc.subject |
zlepšení
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
tourism
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
Event Marketing
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.subject |
project
|
en |
dc.subject |
improvement
|
en |
dc.title |
Projekt zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti |
|
dc.title.alternative |
Project to Improve Marketing Communication of Selected Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Horáková, Monika |
|
dc.date.accepted |
2018-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with the project of improving marketing communications of a selected company. The thesis is divided into three parts: a theoretical part, which deals with the theoretical knowledge and trends in marketing of services, tourism and marketing communication. Further, the theoretical part is used as a basis for the practical part and the project. Correspondingly, the practical part deals with the analysis of the current state of marketing communications that is performed with the help of questionnaires and other marketing analyses. The results of the analyses are used for creating improvement pro-posals, which are implemented in the project part. Project solutions are subjected to cost, time and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
45770
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2018-04-17 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account