Projekt zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Haltofová, Barbora
dc.contributor.author Vondruška, Matěj
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:23Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:23Z
dc.date.issued 2017-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42699
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá projektem zlepšení marketingové komunikace ve vybrané spo-lečnosti. Práce je rozdělena do tří částí. První je část teoretická, která se zabývá teoretický-mi poznatky a trendy z oblasti marketingu služeb, cestovního ruchu a marketingové komu-nikace. Teoretická část slouží jako podklad pro část praktickou a projektovou. Praktická část se zabývá analýzou současného stavu marketingové komunikace společnosti, která je provedena za pomoci dotazníkového šetření a dalších marketingových analýz. Výsledky analytické části jsou použity pro tvorbu návrhů zlepšení marketingové komunikace, které jsou realizovány v projektové části práce. Projektová řešení jsou podrobena nákladové, ča-sové a rizikové analýze.
dc.format 102
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject propagace cs
dc.subject Event Marketing cs
dc.subject digitální marketing cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject projekt cs
dc.subject zlepšení cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject communication mix en
dc.subject tourism en
dc.subject promotion en
dc.subject Event Marketing en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject questionnaire en
dc.subject project en
dc.subject improvement en
dc.title Projekt zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti
dc.title.alternative Project to Improve Marketing Communication of Selected Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Horáková, Monika
dc.date.accepted 2018-05-29
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with the project of improving marketing communications of a selected company. The thesis is divided into three parts: a theoretical part, which deals with the theoretical knowledge and trends in marketing of services, tourism and marketing communication. Further, the theoretical part is used as a basis for the practical part and the project. Correspondingly, the practical part deals with the analysis of the current state of marketing communications that is performed with the help of questionnaires and other marketing analyses. The results of the analyses are used for creating improvement pro-posals, which are implemented in the project part. Project solutions are subjected to cost, time and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 45770
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2018-04-17


Files in this item

Files Size Format View Description
vondruška_2018_dp.pdf 3.424Mb PDF View/Open None
vondruška_2018_op.docx 24.41Kb Unknown View/Open None
vondruška_2018_vp.pdf 307.2Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account