Projekt implementace CRM systému ve vybrané optice
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Taraba, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Königová, Anna
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:22Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:22Z |
|
dc.date.issued |
2017-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42674
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá problematikou řízení vztahů se zákazníky a zaváděním CRM systému v Optice XYZ. Cílem této práce je analyzovat stávající stav a na základě těchto poznatků sestavit a implementovat CRM systém v Optice XYZ. Pro zhodnocení současného stavu byly použity Porterova, Paretova a SWOT analýza, které definovaly jednotlivé segmenty zákazníků, stávající komunikace a tržby. S majitelem Optiky XYZ byly navrženy postupy pro aplikaci jednotlivých částí implementace CRM systému, jako vytvoření věrnostního programu, rozvinutí stávajícího softwaru ve prospěch řízené komunikace. Výsledkem implementace CRM systému je přínos v podobě větších zisků a celkový rozvoj firmy. Celý projekt byl podroben nákladové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
110 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
strategie
|
cs |
dc.subject |
segmentace
|
cs |
dc.subject |
řízení vztahů
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
hodnota
|
cs |
dc.subject |
návrh
|
cs |
dc.subject |
strategy
|
en |
dc.subject |
segmentation
|
en |
dc.subject |
relationship management
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
value
|
en |
dc.subject |
project
|
en |
dc.title |
Projekt implementace CRM systému ve vybrané optice |
|
dc.title.alternative |
Project of Implementation CRM System in Choosen Optics |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kozák, Vratislav |
|
dc.date.accepted |
2018-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the issue of customer relationship management and implementation of CRM system in Optics XYZ. The aim of this work is to analyze the current state and on the basis of these knowledge to build and implement a CRM system in Optics XYZ. For evaluating the current state was used Porter's, Paret's, and SWOT analysis, which define the individual segments of customers, existing communication and sales. With the owner of the Optics XYZ were designed the procedures for the application of individual parts of the implementation of the CRM system, such as the creation of a loyalty program, the developing of existing software in favor of controlled communication. The result of the implementation of a CRM system is a benefit in the form of larger profits and the overall development of the company. The whole project was subjected to a cost and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management ve zdravotnictví |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Health Services Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
45394
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2018-04-17 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account