Projekt implementace CRM systému ve vybrané optice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt implementace CRM systému ve vybrané optice

Show simple item record

dc.contributor.advisor Taraba, Pavel
dc.contributor.author Königová, Anna
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:22Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:22Z
dc.date.issued 2017-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42674
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá problematikou řízení vztahů se zákazníky a zaváděním CRM systému v Optice XYZ. Cílem této práce je analyzovat stávající stav a na základě těchto poznatků sestavit a implementovat CRM systém v Optice XYZ. Pro zhodnocení současného stavu byly použity Porterova, Paretova a SWOT analýza, které definovaly jednotlivé segmenty zákazníků, stávající komunikace a tržby. S majitelem Optiky XYZ byly navrženy postupy pro aplikaci jednotlivých částí implementace CRM systému, jako vytvoření věrnostního programu, rozvinutí stávajícího softwaru ve prospěch řízené komunikace. Výsledkem implementace CRM systému je přínos v podobě větších zisků a celkový rozvoj firmy. Celý projekt byl podroben nákladové a rizikové analýze.
dc.format 110
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject strategie cs
dc.subject segmentace cs
dc.subject řízení vztahů cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject hodnota cs
dc.subject návrh cs
dc.subject strategy en
dc.subject segmentation en
dc.subject relationship management en
dc.subject customer en
dc.subject value en
dc.subject project en
dc.title Projekt implementace CRM systému ve vybrané optice
dc.title.alternative Project of Implementation CRM System in Choosen Optics
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kozák, Vratislav
dc.date.accepted 2018-05-22
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the issue of customer relationship management and implementation of CRM system in Optics XYZ. The aim of this work is to analyze the current state and on the basis of these knowledge to build and implement a CRM system in Optics XYZ. For evaluating the current state was used Porter's, Paret's, and SWOT analysis, which define the individual segments of customers, existing communication and sales. With the owner of the Optics XYZ were designed the procedures for the application of individual parts of the implementation of the CRM system, such as the creation of a loyalty program, the developing of existing software in favor of controlled communication. The result of the implementation of a CRM system is a benefit in the form of larger profits and the overall development of the company. The whole project was subjected to a cost and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management ve zdravotnictví cs
dc.thesis.degree-discipline Health Services Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 45394
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2018-04-17


Files in this item

Files Size Format View Description
königová_2018_dp.pdf 2.892Mb PDF View/Open None
königová_2018_op.docx 24.39Kb Unknown View/Open None
königová_2018_vp.pdf 188.0Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account