Projekt návrhu nového produktu pro seniory pro cestovní agenturu Futura
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Jurigová, Zuzana
|
|
dc.contributor.author |
Klézlová, Magdaléna
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:22Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:22Z |
|
dc.date.issued |
2017-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42669
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce pojednává zejména o cestovním ruchu seniorů, který je v dnešní době velmi populární, a to nejen díky fondu volného času seniorů. Právě z důvodu vzrůstající popularity tohoto fenoménu se jím tato práce bude dopodrobna zabývat. V teoretické části je popsán cestovní ruch obecně a dále charakterizován cestovní ruch seniorů, je zde také rozebráno téma cestovních kanceláří i agentur a tvorba produktu cestovního ruchu. V praktické části je představena vybraná cestovní agentura a na základě dotazníkového šetření navržen projekt zavedení nových produktů cestovního ruchu v podobě nových výletů pro klienty vybrané cestovní agentury. Projekt je podroben rizikové, časové a nákladové analýze. |
|
dc.format |
121 s. (173 184 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
cestovní agentura
|
cs |
dc.subject |
senior
|
cs |
dc.subject |
cestovní ruch seniorů
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
produkt cestovního ruchu
|
cs |
dc.subject |
výlet
|
cs |
dc.subject |
Tourism
|
en |
dc.subject |
travel agency
|
en |
dc.subject |
senior
|
en |
dc.subject |
senior tourism
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
product of tourism
|
en |
dc.subject |
trip
|
en |
dc.title |
Projekt návrhu nového produktu pro seniory pro cestovní agenturu Futura |
|
dc.title.alternative |
Proposal Project of a New Product for Seniors for the Travel Agency Futura |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Slinták, Karel |
|
dc.date.accepted |
2018-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis aims to define senior tourism, which is very popular nowadays, not only because of the fund of senior´s free time. Because of the increasing popularity of this phenomenon desribes it this work in detail. In the theoretical part is described tourism in general, then is defined senior tourism and is also analyzed the topic of touroperators, travel agencies and creation of the product of tourism. In the project part is introduced the particular travel agency and on the base of marketing research are proposed new products in the form of new trips for clients of the particular travel agency. Project is also analyzed in the terms of costs, time and risks. |
|
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Podniková ekonomik, specializace Ekonomika cestovního ruchu |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
45377
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2018-04-13 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account