Marketingová komunikace učiliště
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Kubínová, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:22Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:22Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42658
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací středních odborných škol. Teoretická práce se zaměřuje na neziskové organizace, marketing a marketingovou komunikaci školy. Součástí praktické části je vymezení cílů práce a stanovení výzkumných otázek. V praktické části je použito kvalitativní šetření pomocí strukturovaného a polostrukturovaného rozhovoru se studenty prvního ročníku středních odborných učilišť, na které navazuje kvantitativní šetření za pomocí dotazníkového šetření a jeho vyhodnocení. Závěr bakalářské práce se věnuje vyhodnocení předem definovaných výzkumných otázek. |
|
dc.format |
61 s. 87180 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
neziskové organizace
|
cs |
dc.subject |
střední odborná škola
|
cs |
dc.subject |
učiliště
|
cs |
dc.subject |
škola
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
nonprofit organizations
|
en |
dc.subject |
secondary vocational schools
|
en |
dc.subject |
training institutions
|
en |
dc.subject |
schools
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikace učiliště |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communication of a Vocational School |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šikl-Burešová, Eva |
|
dc.date.accepted |
2018-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor's thesis deals with marketing communication of secondary vocational schools. The theoretical part is focused on nonprofit organizations, marketing and marketing communication of schools. The practical part contains objectives defining and the identification of research question. In the practical part is used structured and semi-structured interview with students of the first year of secondary vocational schools for qualitative survey, which is followed by quantitative survey. Quantitative survey use questionnaire construction and its evaluation. The conclusion of bachelor thesis deal with evaluation of predefined research question. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
50545
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2018-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account