Marketingový plán Nadačního fondu CREDO CZ na rok 2017 - 2018

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový plán Nadačního fondu CREDO CZ na rok 2017 - 2018

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Zimčíková, Soňa
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:22Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:22Z
dc.date.issued 2017-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42655
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je zpracování dvouletého marketingového plánu zaměřeného na nový projekt - Podpora postižených a nemocných dětí a jejich rodin. Tento projekt je zpracován pro CREDO CZ nadační fond. Podstatou této práce je v první řadě stanovení cílů nového projektu, následně dílčích cílů a metod, kterými lze daného cíle dosáhnout. V rámci řešení byly použity situační analýzy PEST, SWOT a Porterova analýza pěti konkurenčních sil a nástrojů marketingového mixu. Sběr dat byl prováděn během realizace projektu prostřednictvím nově zavedené databáze klientů. Tyto výsledky byly vyhodnoceny a zpracovány do jednotlivých grafů a průběžného procentuálního plnění plánu. Výsledkem této práce je fungující systém projektu podpory rodin dětí s postižením a onemocněním. Přínosem práce je pro fond rozšíření působnosti a povědomí u širší veřejnosti, z pohledu klientů je pak přínos nevyčíslitelný v podobě pomoci, kterou nutně potřebují.
dc.format 104 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject nadační fond cs
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject nezisková organizace cs
dc.subject foundation fund en
dc.subject marketing plan en
dc.subject nonprofit organization en
dc.title Marketingový plán Nadačního fondu CREDO CZ na rok 2017 - 2018
dc.title.alternative Marketing Plan of Endowment Fund Credo CZ for 2017-2018
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Dobeš, Kamil
dc.date.accepted 2018-05-24
dc.description.abstract-translated The topic of this diploma thesis is the marketing plan of the CREDO CZ Foundation Fund. The aim of the diploma thesis is to elaborate a two-year marketing plan focused on the new project - Support of handicapped and sick children and their families. This project is developed for CREDO CZ - Foundation Fund. The essence of this work is first and foremost the setting of the objectives of the new project, then the partial goals and methods, which can help achieve the goal. PEST, SWOT and Porter's analysis of five competitive strengths and marketing mix devices were used in the solution. Data collection was performed during project implementation through a newly established client database. These results were evaluated and processed into individual graphs and ongoing percentage fulfillment of the plan. The result of this work is a functioning system of support for families of children with disabilities and diseases. The benefit of the work is for the fund to extend the scope and awareness to the wider public, from a client's point of view, the benefit is not quantifiable in the form of the aid they need.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management ve zdravotnictví cs
dc.thesis.degree-discipline Health Services Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 42875
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2018-04-17


Files in this item

Files Size Format View Description
zimčíková_2018_dp.pdf 3.689Mb PDF View/Open None
zimčíková_2018_op.docx 23.83Kb Unknown View/Open None
zimčíková_2018_vp.docx 24.55Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account