Marketingový plán Nadačního fondu CREDO CZ na rok 2017 - 2018
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Zimčíková, Soňa
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:22Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:22Z |
|
dc.date.issued |
2017-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42655
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je zpracování dvouletého marketingového plánu zaměřeného na nový projekt - Podpora postižených a nemocných dětí a jejich rodin. Tento projekt je zpracován pro CREDO CZ nadační fond. Podstatou této práce je v první řadě stanovení cílů nového projektu, následně dílčích cílů a metod, kterými lze daného cíle dosáhnout. V rámci řešení byly použity situační analýzy PEST, SWOT a Porterova analýza pěti konkurenčních sil a nástrojů marketingového mixu. Sběr dat byl prováděn během realizace projektu prostřednictvím nově zavedené databáze klientů. Tyto výsledky byly vyhodnoceny a zpracovány do jednotlivých grafů a průběžného procentuálního plnění plánu. Výsledkem této práce je fungující systém projektu podpory rodin dětí s postižením a onemocněním. Přínosem práce je pro fond rozšíření působnosti a povědomí u širší veřejnosti, z pohledu klientů je pak přínos nevyčíslitelný v podobě pomoci, kterou nutně potřebují. |
|
dc.format |
104 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
nadační fond
|
cs |
dc.subject |
marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
nezisková organizace
|
cs |
dc.subject |
foundation fund
|
en |
dc.subject |
marketing plan
|
en |
dc.subject |
nonprofit organization
|
en |
dc.title |
Marketingový plán Nadačního fondu CREDO CZ na rok 2017 - 2018 |
|
dc.title.alternative |
Marketing Plan of Endowment Fund Credo CZ for 2017-2018 |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Dobeš, Kamil |
|
dc.date.accepted |
2018-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of this diploma thesis is the marketing plan of the CREDO CZ Foundation Fund. The aim of the diploma thesis is to elaborate a two-year marketing plan focused on the new project - Support of handicapped and sick children and their families. This project is developed for CREDO CZ - Foundation Fund. The essence of this work is first and foremost the setting of the objectives of the new project, then the partial goals and methods, which can help achieve the goal. PEST, SWOT and Porter's analysis of five competitive strengths and marketing mix devices were used in the solution. Data collection was performed during project implementation through a newly established client database. These results were evaluated and processed into individual graphs and ongoing percentage fulfillment of the plan. The result of this work is a functioning system of support for families of children with disabilities and diseases. The benefit of the work is for the fund to extend the scope and awareness to the wider public, from a client's point of view, the benefit is not quantifiable in the form of the aid they need. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management ve zdravotnictví |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Health Services Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
42875
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2018-04-17 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account